Full version: WC Duck!
legion6
Jag har en WC-Duck och det står på baksidan:Skadligt för vattenorganismer,kan orsaka skadliga långtidseffekter i vattenmiljön.Vad kan detta betyda eller kan inte detta vara rätt för jag är ju full,otrevlig.egenartad och felvaggad på alla sätt.Är du analysand du som nämnde projicering,läs lite till så kanske polletten? ?En sak som jag undrar:ngn verkar startat ngt rykte om mig som är TS?Kan det vara BRUNgozzen som varit kvick!Vad är TS?Tidningsstatistik-granskar!Team Speak-mitt språk!Tuberör skleros-skör!Terra Scaniae-berättar!Transportstyrelsen-kör!Berätta gärna vem som startade detta rykte.Du kanske kan hålla en kurs hur man blir en bra sådan!Du kanske mår dåligt och har jag varit din slagpåse så hoppas jag att det hjälpte,berätta gärna!
Motti
Vad det WC anka eller TC anka du skrev om ?blev lite mycket där tyckte jag,men jag köppte en WC anka i dag med Citrondofft,vi bor i vattenskyddat område men det står inget om vilka rengöringsprodukter vi får annvända innomhus,däremot väldigt strickta regler för utomhus bruk.
Irene_L
TS betyder trådskaparen! Den som först skrev inlägget!
Aqvakul
Tre frågor till TS:
Hur är läget?
Vad är ditt budskap?
Varför en ny tråd, varför inte fortsätta den gamla?
Myosotis
CITAT (legion6 @ 22-05-2010, 01:00) *
Jag har en WC-Duck och det står på baksidan:Skadligt för vattenorganismer,kan orsaka skadliga långtidseffekter i vattenmiljön.

Är det en sån där doftgrej eller rengöringsmedel? Så otrevligt med miljöpåverkan thumbdown.gif men bra att det står på förpackningen åtminstone så man kan undvika att köpa det.
Huggorm
CITAT (Myosotis @ 22-05-2010, 07:53) *
Är det en sån där doftgrej eller rengöringsmedel? Så otrevligt med miljöpåverkan thumbdown.gif men bra att det står på förpackningen åtminstone så man kan undvika att köpa det.

Det var nog inte därför dom skrev det på förpackningen rolleyes.gif
pejori
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 07:35) *
Tre frågor till TS:
Hur är läget?
Vad är ditt budskap?
Varför en ny tråd, varför inte fortsätta den gamla?

Eller lägga ner med otrevligheterna.
Det brukar ge ett bättre bemötande på sikt legion6 dunno.gif
Myosotis
CITAT (Huggorm @ 22-05-2010, 09:27) *
Det var nog inte därför dom skrev det på förpackningen rolleyes.gif

Nej det är klart biggrin.gif Det var nog inte så frivilligt att de skrev det.
Ralf
CITAT (Motti @ 22-05-2010, 01:10) *
Vad det WC anka eller TC anka du skrev om ?blev lite mycket där tyckte jag,men jag köppte en WC anka i dag med Citrondofft,vi bor i vattenskyddat område men det står inget om vilka rengöringsprodukter vi får annvända innomhus,däremot väldigt strickta regler för utomhus bruk.

men vart tar ert avlopp vägen??
infiltrationsanläggning?
gnon49
Alla rengöringsmedel som lovar i stort sett sterilt hem undviker jag. Snart skall vi väl rengöra avloppsrören också.Ett hem skall vara städat, inte steriliserat.
Eva i Höga
CITAT (gnon49 @ 22-05-2010, 13:04) *
Alla rengöringsmedel som lovar i stort sett sterilt hem undviker jag. Snart skall vi väl rengöra avloppsrören också.Ett hem skall vara städat, inte steriliserat.

Håller absolut med! Kemiska medel tror jag inte är bra i förlängningen även om de är effektiva.
*Stintan*
CITAT (Motti @ 22-05-2010, 01:10) *

Vad står det på din WC anka ?
netha
WC Duck innehåller Nonjontensider, parfym Ph ca 2,2 ... WC Duck är Miljömärkt.
*Stintan*
Tack netha.
netha
You're welcome
skogstroll
jag måste säga det känns väldigt fel att använda en WC duck.... vilken äcklig idé liksom... stoppa in en anknäsa i de guckiga rörböjarna på toan??? sick.gif

*Stintan*
CITAT (skogstroll @ 27-05-2010, 16:29) *
jag måste säga det känns väldigt fel att använda en WC duck.... vilken äcklig idé liksom... stoppa in en anknäsa i de guckiga rörböjarna på toan??? sick.gif

Hahaha, ser ju knappast ut som en anknäbb och inte heller stoppar man väl in den i några guckiga rörböjar vad jag vet.
Myosotis
CITAT (skogstroll @ 27-05-2010, 16:29) *

rotfl.gif
skogstroll
jamen tanken på att det är en ankstackare (det heter ju WC-duck) är väl rätt bisarr idé? giggle.gif nån som hatar ankor tror jag yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon