andersen
Aj då. En av dom stora är borta, glömmer ej Lyckliga gatan mm.
Aqvakul
Nej, hon var en riktig svensktoppsstjärna på 60-talet och bodde faktiskt ganska nära oss i Spånga ett tag..

R.I.P. - Anna-Lena!
Red Top
Den tjejen var en riktig kämpe.

Hoppas hon har kommit till en ny lycklig gata nu.

pejori
R.I.P. Det finns många minnen av Anna-Lena...
Hoppas hon fick somna i frid. rose.gif
zaaritha
Hon fanns med på Svensktoppen---68--69 o jag lyssnade
mycket på henne!
Känns sorgligt!
Motti
Lycklia gatan kompiskram.gif underbar låt och ett minne som följer mig och min man sen 30 år wub.gif Kan hela texten :)faktiskt:)
netha
Tror att det var Christa som letade efter text till "Nu är jag fri" med Anna-Lena Löfgren ... Jag ropade (med hjälp) in den skivan på Tradera och hon fick texten (som jag dagligen sjunger)
Anna-Lena Löfgren är i allas våra hjärtan. wub.gif
Motti
lustigt !nationalteatern har en låt "nu är jag fri"Men anna -lena lövgren är mest känd för "lyckliga gatan"
netha
CITAT (Motti @ 23-05-2010, 00:23) *
lustigt !nationalteatern har en låt "nu är jag fri"Men anna -lena lövgren är mest känd för "lyckliga gatan"

Snälla ... Kan du länka till Nationalteaterns " Nu är jag fri" för den hittar jag inte.
Motti
Har den länkad på min Facebook kan skicka ett PM tror jag med mitt namn,!underbar låt i alla fall
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon