Full version: Laxsida
zaaritha
Köpte en laxsida på Willys i går!
Kostade över 100 kr-trots att det stod 89kr.
Och när jag skulle tillaga den i kväll---så luktade det väldigt
illa, tyvärr!
Så-- nu får det bli Ica Maxi , i fortsättningen!
Meriona
Blä! Gå tillbaka och få pengarna tillbaks! sick.gif
Huggorm
Låter inte speciellt prisvärt
netha
CITAT (zaaritha @ 28-05-2010, 20:48) *
illa, tyvärr!

Usch ... inte kul o få rutten fisk ... gå tillbaka med den.

Var det laxfilé? Vi fick idag betala 89kr/kg för hel lax.
vitavargen
CITAT (zaaritha @ 28-05-2010, 20:48) *
illa, tyvärr!

Jag skulle fotat laxen och lagt upp det på nätet med beskrivning av det hela och skickat en kopia av filen till den Willys affären som sålde den.

Det måste göra ont att du och din nära och kära inte kan äta maten, men de pengarna som du betalade för den oätbara maten blir en liten del av nöjeskvällen för den jävla företagaren.
Åsa, mälardalen zon 2
Alla butiker kan göra fel jag har fått dåliga varor på ICA och Coop med, man brukar dock få pengarna tillbaka ifall man går tillbaka med varan.

+Det finns nog inga företagare på Willys butiken, Willysbutikerna är helägda av Axfood. Väldigt mycket av varorna skickas automatiskt till butiken utan att någon beställer (det är samma leverantörer till hela axfoodkoncernen på vissa varor ändrar man bara märket ifall de ska till Willys eller Hemköp).

Om man skulle råka ut för dåliga varor upprepade gånger och om man inte får tillbaka pengarna bör man dock kontakta butikschefen som ju har personalansvar.
netha
Tror absolut att de rättar till och ger dig pengarna tillbaka.
Det värsta för en butik är att man går ut i media eller bloggar/forum och talar om hur dålig mat butiken har ...
istället för att kontakta ansvarig i butik det gäller.
vitavargen
CITAT (Åsa, mälardalen zon 2 @ 28-05-2010, 22:24) *
....
+Det finns nog inga företagare på Willys butiken, Willysbutikerna är helägda av Axfood. Väldigt mycket av varorna skickas automatiskt till butiken utan att någon beställer (det är samma leverantörer till hela axfoodkoncernen på vissa varor ändrar man bara märket ifall de ska till Willys eller Hemköp).
...

Om det inte finns några företagare , vad är detta då?
http://www.axfood.se/sv/Om-Axfood/

Vinsterna redovisas för ett år så glatt, trots att de gått ner i antal anställda.

Vi borde skriva att de vinsterna kommer från rutten lax.
theseraphim
Härligt när man kan fiska sin egen Lax o annan fisk....:-)
Åsa, mälardalen zon 2
CITAT (vitavargen @ 28-05-2010, 22:46) *
Om det inte finns några företagare , vad är detta då?
http://www.axfood.se/sv/Om-Axfood/

Vinsterna redovisas för ett år så glatt, trots att de gått ner i antal anställda.

Vi borde skriva att de vinsterna kommer från rutten lax.

Jag skrev att företagare inte finns på Willysbutiken (de är ju på axfoodkoncernen företagarna finns de som finns på Willysbutiken är anställd personal hela bunten).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon