Var köper ni Hoyor via internet? Jag vet ju att det finns en hel del på Tradera men ibland vet man inte riktigt vad man får där.
Har ni bra tips på några online-försäljningsställen?
Tacksam för svar!
Hälsningar Rossi
kentbra
29-05-2010, 19:14
Tradera och E-bay tycker jag är bäst. Jag importerar en hel del Blommor och däribland Hoyor från Thailand. Säljer sedan via Tradera. Om du ska köpa, se till att du får bild på den aktuella plantan. Stort utbud har bara en bild tagen från internet. Se även till att du har rätt att skicka tillbaka plantan, om du inte är nöjd. På Tradera så ser du i säljarens profil, vad köpare tycker om säljaren.
Kolla gärna in min hemsdida på www.hoyani.se Där finns mer än bara Hoya
Kent
Rossi
29-05-2010, 20:18
Tack, men som jag skrev ville jag ha alternativ till Tradera.
Försökte gå in på www.hoyani.se men den sidan finns inte.
Du kan även bli medlem gratis på forumet hoyaliv där kan man köpa av forumvänner och prata hoyor.
aldo
19-07-2010, 20:16
CITAT (Rossi @ 29-05-2010, 21:18)
Tack, men som jag skrev ville jag ha alternativ till Tradera.
Försökte gå in på www.hoyani.se men den sidan finns inte.
Det ska vara www.hoyamani.se
Alla bokstäver var inte med .Jag tittade in igårkväll .
varghem
19-07-2010, 20:35
Jag köper enbart genom hoyaforumet.... på så vis blir det inte överpris som det ofta blir på tradera och jag blir inte lurad för alla vet vem alla är...
sqrulan
20-07-2010, 00:50
CITAT (varghem @ 19-07-2010, 21:35)
Jag köper enbart genom hoyaforumet.... på så vis blir det inte överpris som det ofta blir på tradera och jag blir inte lurad för alla vet vem alla är...
Precis! Tradera ska ju ha sin slant av vinsten och det är väl onödigt?
Jultorpet
21-07-2010, 22:30
CITAT (sqrulan @ 20-07-2010, 01:50)
Precis! Tradera ska ju ha sin slant av vinsten och det är väl onödigt?
Det lider ju inte köparen av, inte när jag säljer i alla fall.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.