Husihelvete
Jag går och funderar på ett litet projekt på tomten och där ingår ovan nämda tunnel-växthus. Jag har tittat runt på internet men inte hittat något intressant i Sverige. I England däremot har jag hittat flera intressanta alternativ. Är det någon som har några erfarenheter av denna typ av växthus? Någon som har några tips om vem som säljer dem i Sverige?
Malin_MeL
Bredegården säljer tunnelväxthus, sök på googel så hittar du dem.

jag har även sett en annons på blocket när jag sökt på växthus, den har legat där väldigt länge så det är nog en som importerar och säljer

http://www.cbtrading.se/shop/default.asp på denna webshop så kan du köpa "knutar" och bygga ditt eget med vp-rör och byggplast om du vill komma undan med ett lägre pris.

hoppas du hittar vad du söker
Husihelvete
Bredegårdens tyvker jag nog är allt för lågt.

Annonsen på blocket kunde inte jag hitta när jag sökte.

Byggplast känns inte som ett bra alternativ, jag tänker på hållbarheten över flera år.

Tack för tipsen.
Lars
Trädgårdsteknik utanför Landskrona/Helsingborg tror det är www.tradgardsteknik.se, Classicum säljer också båghus. Kolla med UBA, Uno Borgstrand i Malmö - de jobbar med proffshus.

Trädgårdsteknik utanför Landskrona/Helsingborg tror det är www.tradgardsteknik.se, Classicum säljer också båghus. Kolla med UBA, Uno Borgstrand i Malmö - de jobbar med proffshus.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon