Full version: Aftonbladet TV
Grönberg
Missa inte vårt växthus i tävlingen "Sveriges härligaste hemmafixare"
http://www.aftonbladet.se/hemmasnickare/

Kul att komma med bland 10 bidrag som valts ut i Svea Rike. yahoo.gif
För er som inte följt byggtråden här på Odla så finns den att beskåda under "Växthus".
andersen
Oj oj ja det var häftigt, jag gillade frågan till grannen om han hadde komplex för sitt växthus smile.gif
Motti
Har du något liggandes som du inte vet vad du ska göra av så hör av dig naughty.gif
Monica M zon 4
Helt underbart växthus. Kul med ett annorulunda bygge!
Solstorm
Jättesnyggt!
ingrids
Coolt!
Biggan_
Det är så snyggt och naturligtvis har jag röstat på det! tummenupp.gif
EsterM
Tack för länken, nu har du fått min röst.
Ester
Aqvakul
Imponerande! tummenupp.gif
Red Top
Trist att ni inte gick vidare, men gubben med kotten hade ju åstadkommit ett litet underverk. smile.gif
Aqvakul
CITAT (Red Top @ 08-06-2010, 07:53) *
Trist att ni inte gick vidare, men gubben med kotten hade ju åstadkommit ett litet underverk. smile.gif

yes.gif
Grönberg
Tja, vad säger man?
Shit happens, iallafall i kotten, jag skiter i vilket. laugh.gif
Det blev en hel del uppmärksamhet, lokalt reportage i tidningen oxo:
http://hd.se/klippan/2010/06/03/klippanpar...-ett-vaxthus-i/
Christina i Taxinge~
Jättefint växthus!

.....och GRATTIS på födelsedagen!!!!!!!!
Aqvakul
CITAT (Christina i Taxinge~ @ 08-06-2010, 16:55) *
Jättefint växthus!

.....och GRATTIS på födelsedagen!!!!!!!!

Stort Grattis! yaay.gif
Grönberg
Jo, man tackar!
Det är en stor dag idag - man fyller ju faktiskt 3 primtal på en gång (3x17) biggrin.gif
Myosotis
Klippan?! Det kunde du väl ha sagt, jag var där igår! rtfm.gif Då skulle jag ha tittat på det. Vad fint det var. Jag missade omröstningen.
Grönberg
CITAT (Myosotis @ 09-06-2010, 14:51) *
Klippan?! Det kunde du väl ha sagt, jag var där igår! rtfm.gif Då skulle jag ha tittat på det. Vad fint det var. Jag missade omröstningen.

Det är bara att skicka ett pm, så kan vi bestämma tid.
Imorgon har jag besök från Stockholm som ska titta på trädgård och växthus, och Radio Kristianstad ringde idag och ville göra en intervju, igår fick jag brev från Klippans Kommun, dem vill prata med mig ang trädgårdsrundan nästa år - jesus vilken uppmärksamhet det blev på en gång!
tongue.gif
Myosotis
CITAT (Grönberg @ 09-06-2010, 15:04) *
Det är bara att skicka ett pm, så kan vi bestämma tid.

w00t.gif Ja, vad kul!! kompiskram.gif Jag hör av mig när jag ska dit nästa gång. Ska ju lämna böckerna på biblioteket om inte annat.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon