strepp
Lördagen den 12:e juni kl 14.00 är det blomträff hos Jessica på Östanbäck i Åsaka!! detta ligger en bit utanför Trollhättan men vi har lovat att de som åker med tåg hämtar vi upp vid stationen.

Alla är varmt välkomna! Det kommer finnas sticklingar av pelargoner, minisinnigior, chiritor, streppar, lecakulor, odlingskrukor, namnetiketter, perlite mm mm. Egen fika korg och trevligt sällskap tas med! Vid dåligt väder flyttar vi in ladugården! Förhoppningsvis så har hon ett antal snygga blommande pelargoner på altanen att visa upp också! Boka denna dagen och kom och njut av blommorna en stund!! Frågor eller anmälningar, maila , tweete@telia.com
se hennes hemsida vilka fina blommor hon har Välkomna!!
Olle A
Det låter jättekul, och inte så långt bort heller! Hoppas det blir fler gånger, för den helgen är jag tyvärr upptagen.

Olle
strepp
Hon brukar ha en gång om året ,Jessica är regionombud för västra götaland för pellisar,därför ordnar hon en stor blomträff hemma hos henne en gång om året när hennes fina pellisar är iblom.Till blomträffar är aldrig vägen för lång tycker jag hahha,men så är jag stollig i växter.Synd att du var uppbokad.Hälsar Strepp
Meriona
Jag var med förra året, men i år har jag också förhinder. Tyvärr, för vi hade jättetrevligt! kompiskram.gif
strepp
Tråkigt att du inte kunde komma..hälsar strepp
strepp
Försöker få länken att komma högre upp eftersom det snart är dags.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon