Full version: Sommarpratarna 2010
Sidor: 1, 2
Ralf
CITAT (Aqvakul @ 10-06-2010, 20:49) *
Håkan Lans, vår störste uppfinnare i nutid...

Om sanningen ska fram så är han inte så särskilt stor... Alla nationer har en förmåga förstora upp sina egna landsmän... Sedan har du fenomenet med att många kommer på samma uppfinningar. Det är nog en bidragande orsak till att Håkan Lans har förlorat en del rättegångar.
Meriona
Oj jag är nog för tråkig, det var mest en massa personer som jag INTE skulle vilja lyssna på - som vanligt. Men de två första (Dahlgren och Sörenstam) kan jag tänka mig och SUDDEN wub.gif vill jag inte missa, Jill och Annika Ö gärna också, men resten kommer jag låta bli.
xlxl67
CITAT (Ralf @ 10-06-2010, 21:03) *
Om sanningen ska fram så är han inte så särskilt stor... Alla nationer har en förmåga förstora upp sina egna landsmän... Sedan har du fenomenet med att många kommer på samma uppfinningar. Det är nog en bidragande orsak till att Håkan Lans har förlorat en del rättegångar.

Vad man än diskuterar dyker det upp besserwissers som har sanningen o kan avgöra vad som är stort o litet wink.gif
Berith
Ska läsa igenom listan noga igen och välja ut några som jag kan tänka mej att lyssna på. yes.gif

Intressant att alla har "titlar" utom just en...
Aqvakul
CITAT (Ralf @ 10-06-2010, 21:03) *

Kan du komma på någon nutida svensk uppfinnare som är "större"?
Anma
Per Holknekt ska jag försöka att inte missa, mest för att jag kände honom en gång i tiden.
Berith
Nu har dom väl pratat nån vecka?

Nån som hört nåt spännande? Missade program går kanske att höra på efterhand.
Ralf
Idag ska Annika Östberg prata.
Ralf
Någon mera än jag som lyssnade idag?
*Stintan*
Ja jag lyssnade tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon