Full version: Nu är jag glad!
Fröken Knuff
Jag är ganska ny på det här forumet och känner att jag vill säga att det är ett väldigt trevligt forum! Så många hjälpsamma och generösa människor, ni gör mig glad och sugen på att prova en massa nya odlingssätt och växter! Vill ge alla på forumet en stor kram! smiley_small_hug.gif thanks.gif
netaave
Välkommen hit

zissi
Fröken Knuff, välkommen hit säger jag med rose.gif

skogstroll
välkommen! hm du ser ju ut att vara släkt med mig till utseendet whistling.gif

emmalofo
Jag kan bara hålla med dig Fröken Knuff. Så många trevliga och hjälpsamma människor samlade på ett ställe smile.gif

Och till skillnad från vad man kan läsa sig till i böcker så har alla här praktiskt erfarenhet att dela med sig av. Learning by doing.

Man blir SÅ tacksam och ödmjuk!
Aqvakul
Välkommen till Odla! kompiskram.gif
Alba
Välkommen hit.
Jag instämmer - här finns så mycket kunskap och så mycket trevliga människor.
Myosotis
smiley_small_hug.gif
fuchsian
Till fröken knuff,
Välkommen hit! det finns många frågor med våra växter, men det finns många kunniga medlemmar som kan ge svar till dig.
Det behövs även nya medlemmar som börjar från ingenstans i forum. Du har säkert en hel kunskap att dela med dig. Kolla olika inslag efter ditt intresse så där kan finnas nytt för dig. smiley_small_hug.gif ... Fuchian ..
kerstin z5-6
Välkommen hit! biggrin.gif
Snöflinga

Även jag önskar dig välkommen och hoppas du skall trivas blomma.gif
Fröken Knuff
Åå här har det gått några dagar utan att jag har kollat min tråd och vips så har det ännu en gång visat sig att det verkligen är en gott forum! Tack för alla välkomnanden, det värmer i ett jordigt hjärta! blomma.gif

CITAT (skogstroll @ 11-06-2010, 12:39) *
välkommen! hm du ser ju ut att vara släkt med mig till utseendet whistling.gif

Ja verkligen! Vad härligt, fint namn har du också, Skogstroll! smiley_small_hug.gif
Wilmer
Välkommen från mej med, akta dig vad beroendeframkallande och vad mycket man vill ha framkallande det är bara giggle.gif Men det tjänar man in på alla bra tips!

Kicki
KarinSKARA
Välkommen till ett forum med massor av underbara människor som tillsammans har en kundskapsbank utan motstycke.
Tänk på att det inte finns några dumma frågor men ibland dumma svar thumbdown.gif
Den som inte frågar, får aldrig veta kompiskram.gif
Olle A
Välkommen Fröken Knuff, till ett toppenbra forum! smile.gif

Olle
mojan
Välkommen!
Jag får nästan alltid ett snabbt svar både om växter och annat. Jättebra! bravo.gif

Jag tror att vi är många som "smyger" oss in en bit i taget. Läser först ett tag som gäst, blir sen medlem och därefter börja fråga och sen till sist våga svara på frågor eller skriva kommentarer.

Under tiden har man lärt sig mer och mer. kompiskram.gif
bergvallmo
Jag håller med dig fröken Knuff. Det är trevligt att vara här smile.gif
mamamaggan
Välkommen hit !

Ett mycket trevligt ställe men också mycket mycket beroendeframkallande . flirting.gif

edit : rättat stavfel
vitavargen
Välkommen, Fröken Knuff !
Klint
CITAT (mamamaggan @ 16-06-2010, 18:17) *
Välkommen hit !

Ett mycket trevligt ställe men också mycket mycket beroendeframkallande . flirting.gif
edit : rättat stavfel

Instämmer till fullo!
TheLan
Välkommen till Odla smile.gif Hoppas du kommer fortsätta att trivas lika bra som jag har gjort.
Man behöver inte ens vara speciellt aktiv att skriva, själv läser jag för det mesta och har lärt mig hur mycket som helst sen jag blev medlem. Var verkligen totalt borta kunskapsmässigt när mitt brinnande trädgårdsintresse började men tack vara Odla så kan jag mycket mer idag även om det är som med ridning. Kunskapen tar aldrig slut biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon