Full version: Kom ihåg sajt
Fialotta
Kan tipsa om en bra sida där man lägger in
alla sina nära o käras födelsedagar eller annan högtidsdag.

Kommer upp en påminnelse per mail dagen innan...den har
jag haft bra nytta av rolleyes.gif

www.gratta.nu
pejahren
Men kom då ihåg, att det här är ett enkelt sätt för spammarna att komma åt giltiga mailadresser. Och även om man raderar ut sin adress efter ett tag, så ligger den i registren och KAN misbrukas. Inte säkert att så sker, men risken finns.
Fialotta
Har inte fått ett enda spam ...
och inte läggs det ut några mailadresser heller...man gör bara en egen lista
på namnet man vill ha påminnelse om...
har haft detta ett år...
*Felix matte*
Den sajten skall få besök av mig biggrin.gif
Stor familj... dryga hundratalet gör det svårt att hålla reda på bemärkelsedagar laugh.gif

Tack för tipset wub.gif
Maria i Helsingborg
Ni har ingen mobiltelefon med kalender/påminnelse-funktion? Den har man ju i regel lite "närmare" sig..........fast minnet räcker kanske inte till dryga hundratalet förståss sleep.gif
yla
jag använder works kalender till allt o den påminnner mej om allt som jag annars skulle glömma den ligger i min egen dator perfekt faktiskt

och så mobilen förstås då jag inte e hemma o nära min kära dator laugh.gif wub.gif
Viola
Maudan, ett bra tips..

saiten fick besök av mej - jag testar den med en gång! Inte illa för en, som oftast har uruselt minne och dåligt kom-i-håg...

Allt hittar dom på också !!!

Mvh Viola

biggrin.gif rolleyes.gif biggrin.gif
Fialotta
Ja...jag tycker den är suverän...kan inte
sjutton komma ihåg alla som fyller år...här har vi alla mina o dina barnbarn
som är ett måste att komma ihåg rolleyes.gif
Eva Swahn
Oldwolfie!
Den där works kalender - finns den bara på tyska - eller är det jag som är dum wacko.gif
Virgo
CITAT (Eva Swahn @ 14-01-2004, 01:30)
Oldwolfie!
Den där works kalender - finns den bara på tyska - eller är det jag som är dum wacko.gif

MS Works finns nog på alla språk även swahili tror jag.

Men om du har outlook så finns ju kalender där oxå.
Gunvor Nilsson
Jag använder mej av Microsoft Outlook´s kalender och den är punktlig som amen i kyrkan med påminnelser. I en hel vecka nu har den påmint mej om att jag skall vara hos frissan kl 11 i dag! tongue.gif Inte en chans att glömma bort. Givetvis alla födelsedagar och annat viktigt som jag lagt in påminner den om i god tid. Och den är i svensk version.
/Gunvor
Sylvia
Interflora har också en sådan här funktion. Du bestämmer själv hur många dagar innan du vill bli påminnt (för att ev. hinna skicka blommor, var det väl tänkt!).
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon