Full version: Hundmat som levereras
skogstroll
Känner någon till en bra firma som levererar hundmat hem i Stockholmsområdet?
herkules
http://foderbilen.se/
fuchsian
CITAT (herkules @ 17-06-2010, 11:32) *

Hej skogstroll, ..... är dina hundar friska? Gillar de inte den maten du ger den nu? .... g.gif Tanken föll mig för min hund har beskymmer med levern och vi köper den speciella maten till henne fr. Smådjurs sjukhus.
Har sett olika sorters foder som passar en frisk hund. Sedan kan man undra, vad är det vi stoppar i våra djur? Det finns många sorter även i mataffären, men det är du kanske ute efter.
Kolla den föregåendes länk, för om det finns det du söker där. Sedan är det att prova nåt fr. djursjukhus.
Det kanske löser sig för dina djur .... bravo.gif ... Fuchian ..
skogstroll
hej, jag har inga hundar själv. Har däremot en kompis med hund men hon orkar inte släpa säckar på pirra stup i ett så jag tänkte hjälpa till med ett tips smile.gif
Margith
Nu vet jag ju inte vad hon har för hundar och vilken mat hon brukar ge dem.
Att byta foder kan vara ganska jobbigt -cry-.gif Jag gör det inte om jag inte absolut måste!! Och våra hundar får mat från djuraffären.
Men brukar hon köpa hundmaten i mataffären, kanske det här kan vara ett tips?

www.butiken.coop.se

Jag använder den, kostar iofs 149,- per leverans, men kan kanske vara värt det om man helt enkelt inte orkar bära själv, eller inte har egen bil.

Anki på Öland
Foderbilen är väl perfekt, där finns ju massor av olika märken att välja mellan. Och inte är det så besvärligt att byta märke om det man använder inte råkar finnas - om man nu inte har en extra känslig hund.....
Anki
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon