CITAT (Bettson @ 24-01-2004, 22:44)
Jag kan inte låta bli att kika lite ibland. Har egentligen inte tid att skriva. Jag kommer att svara på alla trevliga mail jag fått så småningom.
Sitter fortfarande och jobbar. Saneringsfirman som skulle ta hand om huset har klantat sig ganska rejält flera gånger. Strömavbrott i pluralis.
De försökte tvätta källaren utan att täcka elskåpen (med högtryckstvätt) och då blev det minst sagt problem med elen. Ungefär ett femtontal strömavbrott på en vecka.
Till slut glömde de att säga till när de slog av strömmen helt så jag han inte logga ur datorn.
Säkerhetskopiorna fungerade inte eftersom jag haft ett flertal mindre avbrott där indexfilerna blivit skadade innan det stora. Resultatet blev två månaders förlorat arbete. Sitter och knattrar så många timmar på dygnet som jag bara orkar. Är framme i senare delen av december nu. Men nu börjar sängen locka.
Vad snälla alla är som vill ge mig blomskott. Hur skickar man sånt, kan man göra det på något billigt sätt typ brevporto eller så??
Tack för hälsningen Det känns fint att ha någon att kommunicera med när man sitter helt allena på kontoret.
Bettson
Varför använder de inte Ozonbehandling som man i vanliga fall tar till vid brandskador?
Högtryckstvätt??? De hör väl till bensinmackarna!?
Min systerson råkade ut för svår brandskada i huset... men allt gick att rädda tack vare Ozon behandling.

Till och med så klarade sig alla krukväxter... stora som små.
Har du tagit ett allvarligt prat med ditt försäkringsbolag?... Inte kan de väl strunta i Ozonbehandling.... Alla försäkringsbolag använder sig av det numera.
Lycka till! hoppas allt löser sig till det bästa.