Medlem
Antal inlägg: 2 911
Medlem nr: 6 274
Slotts originalsenap, Felix eller Heinz ketchup och gärna lite rostad lök. Jag äter nästan aldrig korv ute eftersom de flesta ställen saknar vegankorv.
Redigerat av Whiskuchi: 19-04-2011, 19:09
--------------------
Don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience.
Medlem
Antal inlägg: 2 446
Medlem nr: 28 186
Edvins senap(stark) alternativt Colemans pulversenap. Heinz ketchup alternativ felix svartpepparketchup och gärna bostongurka. f.ö köper jag sällan svensk korv förutom scans lite kryddiga varianter.föredrar tyska korvar med riktigt kött o kryddor. som ni kanske förstår gillar jag käk som smakar något. Ulf
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642
Äre ingen som äter korv på vanlig korvmoj eller? Där är det ju allra oftast Slotts som gäller. I alla fall här i mellansverige. Jag brukar ha senap och ketchup, ibland bara senap. Äter inte korv med bröd hemma. Bara när jag är ute och akut hunger slår till, eller på IKEA för att det är så billigt och gott där.
Tillägg<: Tänkte inte på att vi faktiskt grillar korv hemma. Då brukar det bli stark senap till, olika sorter beroende på vilken vi har hemma.
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Ett litet sidospår men det finns knappast något godare när tarmen skriker efter mat än att köpa en korv med bröd eller en halv special och môla in i munnen?
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです