Jag har försökt inrikta mig på en eller max ett par arter och så de varianter som finns inom dessa men det är ju helt omöjligt,
Så nu börjar det bli en salig blandning med växter här hemma, Men de flesta är blommande, om man nu har tur att dom vill blomma,

)
Det jag har är Saintpaulior och Hoyor, det var dom jag skulle ha ifrån början, och bara dom men nu har det ramlat in Orkidéer, Epiphyllum, lite andra kaktusar, Clivia, flera Gessar som tex Kohleria & Streppar.
Jag hade en fin Hibiskus ett tag och men den fick tyvärr inte vara ifred för en av mina katter, Jag försökte med allt men denna katt lyckades alltid ta sig till just denna Hibiskus så det här med Hibiskus har jag helt lagt på hyllan, och tur är väll kanske det för man kan ju inte ha allt även om man skulle vilja det.
Jag har några gamla Svärmorstungor också, dom är rätt så fula men när dom blommar och det doftar underbart så är dom rätt så okey ändå..
Ja just ja även ett par pelargoner har hittat hit igen,,
Inom dessa växter som jag har finns det massor med olika sorter att välja bland, bara att frossa om man känner för det,

Och hur ser det ut här hemma, Ja det är väldigt blommigt & en del djur men jag trivs i mitt lilla kaos kan man säga,

)
Redigerat av Anneth: 07-07-2011, 18:10