Medlem
Antal inlägg: 2 958
Medlem nr: 2 746
På lunchen i tisdags hade jag lite lite att göra, så jag la in en beställning till Impecta. Idag hade jag kuvertet i brevlådan! Snacka om snabb leverans.
Om ni på Impecta läser det här: God Jul till er alla
--------------------
Margith, zon 6
Har du inget snällt att säga, är det bättre att vara tyst. Citat: min mor =)
Medlem
Antal inlägg: 2 446
Medlem nr: 28 186
har genom åren handlat en del av impecta,de är seriösa o måna om sina kunder.tyvärr blir det inte så mycket handlande numera,letar främst efter udda o konstiga varianter som de inte har i sitt sortinent. Ulf
Medlem
Antal inlägg: 216
Medlem nr: 14 241
Jag håller helt med! Mkt bra service.Men nu sitter jag igen med ny katalog och ivrig att skaffa mer fröer. Fqst jag redan har rätt mycket. Men man får väl unna sig lite nytt oxå. Frideborg
Medlem
Antal inlägg: 3 767
Medlem nr: 5 714
Samma erfarenheter som många andra.....häpnadsväckande snabb service. Tre dygn från beställning tills fröna anlänt.
/Anki
--------------------
Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus Zon 4-5 Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;) "Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton
Medlem
Antal inlägg: 202
Medlem nr: 16 033
De måste vara tankeläsare på Impecta. Jag lade in min beställning 13.30 28/12, när jag kom hem från jobbet den 29/12 stod kartongen på köksbordet. Nu har jag köpt såjord men inte hunnit få ner några frön i jorden ännu. Hoppas börja till helgen.