Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

6 sidor V   1 2 3 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Malmö ! Sveriges New York ?
          Motti
          Inlägg 13-01-2012, 19:40
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10 802
          Medlem nr: 16 563

I Malmö verkar kriminela svenska och invandrare kunna härja hej vilt mörda folk och skjuta ner människor på öppen gata mitt på ljusa dagen ! Säger som Leif GW Person lås in buset så vanligt hederligt folk kan känna sig trygga . angry.gif

Citera
          Huggorm
          Inlägg 13-01-2012, 19:43
          Länk hit: #2

Moderator
          Antal inlägg: 18 405
          Medlem nr: 9 009

Det är nog för sent, Malmö verkar vara en förlorad stad

Citera
          Motti
          Inlägg 13-01-2012, 19:50
          Länk hit: #3

Medlem

Det märkliga är att vi fått varningsignaler i flera år därifrån men ingen verkar ha tagit tag i det ! Nu bor ju jag på småländsk i vårt fosterland Sverige angry.gif när ska vi slänga bomullsvantarna och låsa in dom jäkla terroristerna när ska vi säga att nu får det fan i mig vara nog !

Citera
          Överbölingen
          Inlägg 13-01-2012, 20:03
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 1 602
          Medlem nr: 707

Men är det inte danska terrorister då? Vi har ju stulit landamären från Danmark en gång i tiden.

Nu skämtar jag inte. Vist är det åt h-e att det finns element i vårt land som tror att problem kan lösas genom mord och avrättningar.
          Hoppas att polisen hittar ett bra spår så att förövarna hamnar där de ska hålla till.

Citera
          Motti
          Inlägg 13-01-2012, 20:23
          Länk hit: #5

Medlem

Polisen !de har ju för sjutton inga verktyg till att ta tag i det här !det ska ju daltas baltas och tyckas synd om alla och om de får någon insydd så är de ju ute efter ett par år igen och fortsätter med sin narkotika bankjobb o kvinnohandel . Jag tror Polisen har resingerat vad känar det till allt polisjobb när de snart är ute igen ?Ge Polisen verktyg att sätta dit dom jäklarna riktigt lås in dom och kasta nyckeln vet jag då skulle vi andra skötsamma svenska medborgare få lite lugn och ro och våra barn bli fan så mycket tryggare .Och alla dessa invandrare från öst som kommer hit och bilda syndikat med sexhandel och narkotik och annan kriminalitet skicka hem dom för böveln och förvisa dom för all evighet .Ett jäkla daltande med alla kriminella i detta land otroligt att det få vara så angry.gif

Citera
          Gossen Ruda
          Inlägg 13-01-2012, 20:31
          Länk hit: #6

Medlem
          Antal inlägg: 23 957
          Medlem nr: 296

Inte New York, snarare Miami. Där går ingen säker pga alla latinos.

--------------------
          Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです

Straight for ever. Cogito, ergo sum.

Citera
          herkules
          Inlägg 13-01-2012, 20:36
          Länk hit: #7

Medlem
          Antal inlägg: 5 521
          Medlem nr: 7 219

jag har aldrig varit rädd i new york, malmö skrämmer däremot skiten ur mig. börja med o stäng öresundsbron.

--------------------
          likes anarki och faråthelvete ☺

Citera
          Motti
          Inlägg 13-01-2012, 20:39
          Länk hit: #8

Medlem

Här i Sverige får man ju inte ha åsikter om invandrare för då skriker alla "rasist" men nog fan drar många av dom hit en massa kriminalitet så är det ju bara ,och så länge som vi går här med skygglappar och vill frälsa världen så blir det ju så här !Det finns väldigt många bra invandrare i sverige och jag och min man har förmånen att känna ganska många av dom ,men dom kom hit i ett helt annat syfte dom kom hit för att skapa sig ett bra liv jobba skaffa egen bostad som tex hus sommarställe osv,vi har många helt underbara invandrare som vi känner och umgås med till och med dom tycker det gått för långt att vi tillåter kriminella invandrare i Sverige ,dom skäms och tycker det drabbar dom också dom kom ju bara hit för att få leva drägligt och ärligt.inte för att jag hurra för Sverigedemokraterna men jag förstår varför de i dagsläget vinner nya röster hela tiden .

Citera
          gnon49
          Inlägg 13-01-2012, 21:46
          Länk hit: #9

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

Malmö verkar ha blivit en stad med stora klasskillnader under Repalus ledning. Det är inte heller hälsosamt att vara jude i staden. Någon stadsdel har väl tagits över av drägget. Skrämmande utveckling där kommunpamparna o stadsdelsnämnderna bär ett stort ansvar för utvecklingen.

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          Aqvakul
          Inlägg 13-01-2012, 21:55
          Länk hit: #10

Medlem
          Antal inlägg: 94 312
          Medlem nr: 12 751

Det finns problem i Malmö liksom i alla storstäder. Bilden av Malmö i media är dock väldigt ensidig. Malmö är en dynamisk stad, med en snabb utveckling inom företagande, handel, service och utbildning. Många skåningar väljer idag att flytta hit. Det är lätt att kategorisera, skylla på invandringen och ropa på strängare straff. I grunden handlar det om att stora grupper saknar möjlighet till vettig försörjning i ett all hårdare och mer segregerat politiskt klimat.

--------------------
          Har du också ett stort monster under sängen?

zon 1

Citera
          Motti
          Inlägg 13-01-2012, 21:57
          Länk hit: #11

Medlem

Gnon !det är ju den svenska lagen det är fel på inte komunerna ! ge Polisen större befogenheter som tex avlysning på kriminella element ,som det är nu kommer du ju undan med mord och är ute om 6-10 år.en bagis för dom som kommer från tex Öststaterna elle Afrika rena hotelvistelsen plus att du kan utbilda dig till tex Jurist under tiden du sitter ditt så kallat staff ,det är ju för fan inte klokt !För en Svensk ter sig nog ett sådant straff som ett straff men inte från en invandrare .

Citera
          *Stintan*
          Inlägg 13-01-2012, 22:10
          Länk hit: #12

Medlem
          Antal inlägg: 22 484
          Medlem nr: 6 301

CITAT (Aqvakul @ 13-01-2012, 21:55) *
          Det finns problem i Malmö liksom i alla storstäder. Bilden av Malmö i media är dock väldigt ensidig. Malmö är en dynamisk stad, med en snabb utveckling inom företagande, handel, service och utbildning. Många skåningar väljer idag att flytta hit. Det är lätt att kategorisera, skylla på invandringen och ropa på strängare straff. I grunden handlar det om att stora grupper saknar möjlighet till vettig försörjning i ett all hårdare och mer segregerat politiskt klimat.

tummenupp.gif

CITAT (Motti @ 13-01-2012, 21:57) *
          Gnon !det är ju den svenska lagen det är fel på inte komunerna ! ge Polisen större befogenheter som tex avlysning på kriminella element ,som det är nu kommer du ju undan med mord och är ute om 6-10 år.en bagis för dom som kommer från tex Öststaterna elle Afrika rena hotelvistelsen plus att du kan utbilda dig till tex Jurist under tiden du sitter ditt så kallat staff ,det är ju för fan inte klokt !För en Svensk ter sig nog ett sådant straff som ett straff men inte från en invandrare .

Suck, du verkar inte ha mycket hum om verkligheten som vanligt.

--------------------
          Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3
          Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 13-01-2012, 22:13
          Länk hit: #13

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

tummenupp.gif

Jag måste också stå upp för Malmö känner jag. Media har svartmålat Malmö som Sveriges Chicago i många herrans år, men det är en stad som har mycket annat än våldet som media älskar att fokusera på. En mångkulturell stad med puls.
          Just nu har polisen fått massor av extraresurser från hela landet för att komma till rätta med den senaste tidens grova våld.
          -----
          Måste tillägga, så ingen missförstår mig. Det är inte fler poliser och strängare straff som löser storstadsproblemen, men just nu behöver man göra en insats mot gängbråken

Redigerat av Eva i Skåne: 13-01-2012, 22:17

Citera
          gnon49
          Inlägg 13-01-2012, 22:19
          Länk hit: #14

Medlem
          Antal inlägg: 4 721
          Medlem nr: 17 660

Ja det brukar väl buset skylla på när dom åker dit. Malmö är väl S-styrd kommun. Kanske dags för maktskifte. blush.gif

--------------------
          Odlar i zon 2-3 utanför Uddevalla

Den bästa huvudkudden har ett positivt innehåll.

Citera
          Huggorm
          Inlägg 13-01-2012, 22:30
          Länk hit: #15

Moderator

Fram till nu har man ju gett straffrabatt till gängkriminella som åkt dit för olaga vapeninnehåll. Gör tvärtom säger jag, omedelbar utvisning för detta brott, åtminstone när det handlar om skjutvapen. Vill man kriga så kan man göra det hemma i Irak. Det är ju inte som på landsbygden där någon raggare kan ertappas med ett knogjärn, i Malmö springer småpojkarna omkring med automatvapen.

Citera
          Motti
          Inlägg 13-01-2012, 22:53
          Länk hit: #16

Medlem

Men all sin da !katalogisera invandrare angry.gif dummaste jag hört bara att titta på media på TV så vet man precis vilka som står för de största och allvarligaste brotten här i Sverige och då handlar det ju inte bara om vapen !vapen är bara en del av den utländska Maffian , i den Maffian ingår knark och kvinnohandel = prostitution allt hänger ihop !är det bara jag som fattat detta ?ja och möjligtvis Leif GW och några till då ?ska vi tolerarea att invandrare kommer hit med den skiten ?har vi inte nog med våra svenska kriminella ?

Citera
          skånepåg
          Inlägg 13-01-2012, 23:13
          Länk hit: #17

Medlem
          Antal inlägg: 5 158
          Medlem nr: 21 199

http://pejl.svt.se/brott/
          Sverige är paradiset för kriminella, har sett ut såhär de senaste 20 åren bara gängkriminaliteten har utökats med fler och mer vapen, bara i denna lilla stadsdelen jag bor blir folk rånade utanför affären och ungdomar beväpnade med knivar och elpistoler. Jag ser de här ibland utanför fönstret när de tuffar sej och leker med allehanda nya saker de införskaffat tongue.gif Min granne på första våningen blev ju polisanmäld och vräkt för att han jaga ungarna med hunden, även polisen tycker vi ska ha civilkurage, de har ju inte ens resurser för att få ordning.....
          Bifogade miniatyrbild(er)
          Bifogad bild

--------------------
          Pjater-Zon 1-2

Citera
          Motti
          Inlägg 13-01-2012, 23:22
          Länk hit: #18

Medlem

Håller med dig Skånepåg !och det löjliga är att de kriminella kan köpa en radio och avlyssna Polisen men Polisen får inte avlyssna de kriminella slap.gif de kriminella har större vapenkraft än Polisen automatvapen osv.

Citera
          Huggorm
          Inlägg 13-01-2012, 23:27
          Länk hit: #19

Moderator

CITAT (Motti @ 13-01-2012, 23:22) *
          Håller med dig Skånepåg !och det löjliga är att de kriminella kan köpa en radio och avlyssna Polisen men Polisen får inte avlyssna de kriminella slap.gif de kriminella har större vapenkraft än Polisen automatvapen osv.

Polisens nya radiosystem kan inte avlyssnas, och polisen har också rätt bra vapen. Inte de som patrullerar ute på vägarna, men ringer de efter insatsstyrkan så lär Malmös smågangsters få det hett om öronen.

Citera
          Motti
          Inlägg 13-01-2012, 23:48
          Länk hit: #20

Medlem

Men tydligen så räcker inte ! hur ska man kunna vara Polis i Sverige och dessutom upprätthålla ordningen när buset har bättre och snabbare vapen mer resuser osv här .Invandrare som kommer hit skicka hem dom utvisa dom och sedan ska de inte få sätta sin fot här mer om de sysslar med kriminell verksamhet .Verkar som sverige har blivit ett paradis för kriminella ?

Citera

6 sidor V   1 2 3 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-09-2025, 15:49

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon