NU kan jag berätta sanningen OM varför ni får lite olika utskick..............
Jag har varit fullt upptagen på förmiddagen å ILADE hem för hinna skicka nya fröer till er andra.

Kör in på gården och rusar in, hämtar fröpåsen å räknar efter... jo det skall räcka till ca 6 frön till er var.

Hämtar några "burkar" som även skall tåla om en ÅNGVÄLT skulle råka köra över kuverten......

råkar titta ut å upptäcker att det SAKNAS

en ruta i växthuset!!!! rusar genast ut å börjar leta i ca 80 cm snö med skare som BÅDE bär och brister I LÅG SKOR!!!

får några ordentliga "skarpor" upp efter vadbenen, ser till slut rutan ligga ca 50m längre ner på en lägda...... här gäller att "rädda det som räddas kan"

Plumsar ut å hämtar rutan, tillbaka på "land" finns tydligen isbeläggning som jag INTE uppmärksammat

gör en "dubbel salmonotar" I PIK!!... landar någorlunda men rutan är HEL

Måste montera fast rurtan igen men upptäcker då att mitt högra knä inte vill gå åt samma håll som den överiga kroppen

TVINGAR tillbaka knäskålen i rätt läge eftersom min kropp MÅSTE klara av en uppstigning på STEGE. Koncentrerar mig DJUPT

för att få BÅDA benen/knäna att vandra åt samma håll och tar mig upp på stegen för att montera fast växthus rutan. Väl tillbaka på backen "halk-glider" jag mig innomhus igen.............. Döm ab min förvåning känns det inte längre SÅÅÅÅÅ angeläget att gå en trappa upp för att leta reda på ytterliggare några små plastburkar,

så jag valde att posta resterande fröleveranser i vadderadepåsar

Visst... jag ÄR lat.... men det står jag för
Kan meddela er att nu när det gått några timmar så vill ff inte mitt högra knä gå riktigt åt samma håll som övriga kroppen men det spelar ingen roll
Huvudsaken är att ni MINA VÄNNER får era frön

i perfekt skick Skulle detta nu inte lyckas kommer jag att GRÄVA NER MIG å inte visa mig förrens nästa år

Lev väl!