Kana, är du medveten om att när man klickar på din länk till balkongen så kommer det upp en pop-up med porrbrudar....? Beam-to nå´t, jag provade två gånger för att kolla att det inte var en engångspop, men de kom upp igen....Inte för att jag bryr mig så mycket, undrade bara om du visste......
Angående Göteborg....Jag har alltid tyckt bäst om Sthlm, kanske det beror på denna historia:
Jag skulle åka till Gbg och hälsa på en kompis, (nån gång på 70-talet) och när jag kom till Mölndal gick bilen sönder (det har förresten hänt två gånger

), sen tog jag mig in till stan och gick med kompis på en krog på kvällen, där blev jag bestulen på plånboken. När vi gick därifrån halkade jag på en isfläck och stukade benet svårt, (helt uppsvullet dagen efter) medan jag låg på marken och skrek av smärta kom en alkis fram och började antasta mig, som tur var lyckades min vän få iväg honom. Gissa om jag gillade Gbg efter detta....

. Såklart kan jag ju inte skylla all denna otur på stan, dock lämnade det ett intryck som varit svårt att få bort....men förra året var jag i Botaniska och gick runt, det fick mig vänligare stämd....)'
Nej, det är nog bäst att jag håller mig i skogen....