CITAT (Cilla @ 14-04-2004, 04:24)
CITAT
Vad är det som säger att dom två signaturerna inte
är ursprungliga användarnamnen?

Ja, det "undrar" vi också, Berith.
Och vad är det som säger dig att de är det?
Du kanske har mer information som du vill delge oss alla andra undrande?
Vad beträffar dessa plötsliga inlägg från dessa "nya" forummedlemmar, så är det så barnsligt och patetiskt att man bara tappar lusten att delta i deras dagislek. Fattar ni inte att vem som helst här på forumet kan registrera ett nytt nick och därefter "ge igen" så det svishar om det.
Är det så vi vill ha det?!?!
Är det ett vuxet sätt att umgås på?
Ta "undrar":s sista inlägg som på ett kryptiskt sätt var riktat mot mig. Eftersom jag och några med mig är tämligen övertygade om den rätta identiteten på "undrar", blir det så otroligt fjantigt att svara denna person. Vi kan också gå in och kalla oss "undrar2" och "undrar3" eller "patetiska tanten" eller "Olof Orre" och be dig dra dit pepparn växer.
Men vi gör inte det. Vi håller oss för goda. Vi är mer måna än så om detta fina forum, där alla har rätt att ha sina åsikter och sin personliga stil - där alla har rätt att bli respektfullt behandlade. Vi vill hålla tonen, för detta forum är oftast så trevligt och lärorikt att vistas på.
När man går ut och begär en mer respektfull attityd eller när man försvarar någon forumist som blir illa behandlad, ja, då kan man strax räkna med otrevliga PM!
Jag funderar på att hänga ut några forumister som har skickat skit till mig, men jag hinner inte just nu. Måste skynda till jobbet, det är trots allt lite mer prioriterat än detta...
Frågan är bara: är övriga forumister intresserade av vilka de rätta identiterna är bakom vissa "bogeys"?
Självklart har de registrerat sina användarkonton på andra datorer med andra IP-nummer, men som gammal "grävare" är det väldigt lätt att se formuleringar, stavfel och annat som inte går att "maskera" bort. Det har blivit en liten sport.
Själv är jag inte ett dugg intresserad av att mobba eller låta enskilda schavottera. Det enda jag är intresserad av är att detta forum ska kunna fortsätta vara trevligt. Att alla ska kunna få bli vänligt och respektfullt bemötta!
Sanna