Medlem
Antal inlägg: 1 429
Medlem nr: 2 441
Hej Copycat Jag har aldrig fått något annat än trevliga PM, och det tycker jag att nog att man kan låta bli att skicka. Hoppas att det inte fortsätter!
Medlem
Antal inlägg: 1 190
Medlem nr: 2 101
Jag hade offentliggjort det om det varit oförskämt. Det finns ingen anledning till att skriva fula eller otrevliga inlägg. Kännedomskopiera det till någon administratör. Jag får också en del PM från gnällspikar.
Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36
men ärligt talat, periodvis har det ju klankats offentligt o en del användare har dragit härifrån, med buller o bång! Hade det inte varit bättre om dom skickat privata meddelande till varandra?? Än att klanka offentligt?
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987)
Medlem
Antal inlägg: 3 539
Medlem nr: 36
CITAT (Copycat @ 03-05-2004, 22:02)
Då hade det väl varit bättre om hon/han hade gjort det från början, istället för att börja syrliga komentarer i inläggen?
Alltid svårt med balans i inlägg på webben. Och man får ju tänka på att man inte är ensam. Dessutom är det alltid lättar att komma med kritik och pekpinnar.
--------------------
Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter. Danny Kaye (1913-1987)
Medlem
Antal inlägg: 210
Medlem nr: 7
CITAT (Copycat @ 03-05-2004, 21:40)
Jag undrar om det är vanligt på forumet att man får PM från andra? Då syftar jag på negativa PM. Det är inte roligt att få sådana PM från någon, allraminst från en vilt främmande människa, som man inte ens vet om det är en hon eller han man har att göra med. Man blir så ledsen att en enda person kan förtöra ens annars så goda humör.
Om du inte vill ta emot PM från en viss avsändare kan du gå in i din kontrollpanel och i "Adressboken" blockera den användaren så han/hon inte kan skicka PM till dig.
Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
Det är lågt att hoppa på någon personligen angående diskussioner som förs i ett öppet forum. Under all kritik hur sällan de än må ske. Jag hoppas att vederbörande tar till sig detta. Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."