Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49
Ja...viker alltid denna kväll för nobelfesten, fast jag sitter i soffan i morgonrocken o myser och där kommer dom in med värsta galastassen...tur man inte är bjuden
Medlem
Antal inlägg: 24 744
Medlem nr: 110
Det är väl att slösa bort sin ungdom, hmm att sitta och titta på. För min del räcker det mer än väl om kvällens tv-nyheter visar en snutt och jag klarar mig lika bra om jag missar denna också.
Vi har olika intressen här i världen, och tur är väl det
Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
Jag har aldrig fattat det där . Varför ska jag sitta och titta på en massa folk som äter?? Nä, då är det roligare att till exempel *sitta här på odla*.
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson
Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
CITAT (Sulawesii @ 10-12-2004, 18:38)
Jag har aldrig fattat det där . Varför ska jag sitta och titta på en massa folk som äter?? Nä, då är det roligare att till exempel *sitta här på odla*.
Håller med! Här eller på Oldwolfies chat händer det mer underhållande och intressanta saker. Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
CITAT (Fenja @ 10-12-2004, 18:46)
CITAT (Sulawesii @ 10-12-2004, 18:38)
Jag har aldrig fattat det där :blink: :wacko: . Varför ska jag sitta och titta på en massa folk som äter?? Nä, då är det roligare att till exempel *sitta här på odla*.
Håller med! Här eller på Oldwolfies chat händer det mer underhållande och intressanta saker. Mvh Fenja
Jag får inte komma in där......
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson
Medlem
Antal inlägg: 5 656
Medlem nr: 834
Jag titta på nobelfesten,det är årets fest det får man väl inte missa. Jag är inte bjuden i år men det duger väl och sitter hemma i soffan och myser med hunden och katterna.Nu börjer det.
Medlem
Antal inlägg: 14 005
Medlem nr: 429
Nu slutade första avd. Så klart jag ser Nobelfesten... alla vackra kreationer hoppas bara att jag inte somnar som jag oftast gör när jag ligger på soffan... får sätta videon på inspelning...utifall vill ju inte missa något.
Medlem
Antal inlägg: 1 603
Medlem nr: 2 852
Jag tittar gärna, tycker det är roligt med vackra kläder och blommor. Såg ni Linda Skugge förresten? "... Jä-la skit.... Vem f-n vill äta kall mat som lagades i tisdags?...Jä-la sk-t asså." Osv osv... Och den där är REPORTER på Expressen.... Stanna hemma istället för att svära över hur bedrövligt allt är!