Medlem
Antal inlägg: 204
Medlem nr: 53
Hej. Nu har jag gjort en hemsida om min trädgård. Hoppas att kunna uppdatera ofta och fylla på med fler foton. Välkommen att titta och skriv gärna i gästboken. Hälsningar Inger PS Är osäker på om det blev rätt med länken men adressen finns ju där. GMT trädgård
Medlem
Antal inlägg: 121
Medlem nr: 3 664
Åh, vilken fin hemsida. Jag tycker om både bakgrunden och fonten och allra mest bilderna på fuchsiorna. Jag älskar fuchsior och hade jättefina i somras. Nu hoppas jag att jag lyckas övervintra dem... Blev biten sommaren 2004 då jag kom till Rockdala sista halvtimmen de hade öppet, efter auktionen de brukar avsluta med. Jag köpte pellisar och kassörskan sa att jag fick ta 10 fuchsiasticklingar. Sedan var det kört som det heter.
Medlem
Antal inlägg: 204
Medlem nr: 53
Tack för allt beröm över min sida här och i gästboken Till alla som vill göra en hemsida men inte vågar, Renate Maudan mfl. Försök . När man väl kommer igång är det så roligt att man inte kan sluta. Jag gör hemsidorna i Frontpage och jag lovar att det var många gånger i början jag trodde att det inte skulle gå . Men plötsligt lossnar det Gabi, jag hoppas att dina Fuchsior överlevt. Hälsningar Inger