CITAT (adrian @ 04-02-2005, 22:05)
Jag kollade på AOT men tycker det verkar rätt trist där, men det beror nog på att forumet har en annan uppbyggnad...
(Jag gillar denna modell bättre...)

Jag håller helt med Adrian fast mer ändå

Jag tycker AoT:s forum är helt värdelöst uppbyggt. De kunde gott kosta på sig att uppgradera det! Det är ju skitkrångligt att kolla svar som ploppar upp i alla möjliga rutor, mycket svårare att manövrera än Odlas.
Jag tycker småprat är bra!!! Sådär, då fick jag det sagt! Det är skönt att kunna fråga om andra saker än bara trädgård. Nog för att trädgård är huvudintresset men personligen tycker jag det är skönt att kunna prata om annat också, speciellt för en annan som tänker mycket på olika saker hela tiden, hjärnan går oftast på högvarv, är en sån där "tänkare" som måste analysera allt.
Då kan det vara skönt att få skriva av sig, vissa av er anser man vara lite av en sorts vänner, även fast man är oense ibland men det är man ju med sina vanliga vänner också.
Som jag skrev i en annan tråd, ALLT i livet handlar faktiskt inte om trädgård och ska man stängas ute för att man inte skriver inlägg i de andra avdelningarna titt som tätt då är det nåt fel.
Om något ska ändras så tycker jag småprat kunde ligga längst ner på listan i så fall så det inte blir så uppmärksammat. Då kan de som inte är intresserade låta bli att scrolla ner

men låt småprat vara kvar, trädgård eller inte!!!