Medlem
Antal inlägg: 3 590
Medlem nr: 4 227
Varför inte hitta på något kul i väntan på våren? Så tänkte jag och gick och köpte mig ett pussel Självklart med trädgårdsmotiv för inspiration. Har inte pusslat på flera år och hade glömt hur kul och det är och vilken tankegympa det ger
Perfekt sysselsättning nu när snön yr ute
Här är mitt pussel
--------------------
Hälsningar, fru Berglund
"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"
Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)
Medlem
Antal inlägg: 3 999
Medlem nr: 4 203
Akta dej, puzzel är en tidstjuv utan dess like Tiden bara rinner iväg och så tänker man : bara en bit till........ Det är en av mina favoritsyssel- sättningar, som jag tyvärr har mer eller mindre slutat med p.g.a. att jag inte får något annat gjort då
Medlem
Antal inlägg: 3 590
Medlem nr: 4 227
Har köpt det på Eko(hallen) i Jönköping. Det kostade bara 99:-, det tyckte jag var jättebilligt. Bra kvalité med ordentliga bitar var det också. Fanns massor med andra motiv så det blir nog fler när det här är lagt
--------------------
Hälsningar, fru Berglund
"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"
Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)