Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
Om jag väl kommer mig för att meditera, så blir jag såååå avslappnad. Rensa ogräs är också otroligt avkopplande, men, då måste det vara någorlunda varmt ute!
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
stressar av med att rensa ogräs kan sitta i timmar och bara rycka varje liten rotbit och känna jorden och mullen mellan fingrarna på vintern stressar jag av med mahjong och liknande spel.... inga stresspel här...
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 978
Medlem nr: 40
Plockar lite med Taipei på lunchrasten ibland. Håller med Betty. Perfekt avstressande. Men har du lagt märke till att måsarna nästan skrattar ihjäl sig när man valt fel och håller på att misslyckas?
Annars stickar jag... tröjor, barnkläder till Röda Korset, raggsockor och konstiga saker folk vill ha. Man stickar och kollar lite film samtidigt. Bra kombination.
Täppan är bäst på sommarhalvåret. Absolut avstressande. Men här är det fortfarande tjäle i marken och lite snö...
--------------------
Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd