2006 års fortsättning på "Bland rosor och Lavendel!" Någon som minns detta från förra året????
Kolla in mina bilder hur det blev då!
I dag när jag fick en stund ledig tog jag mig i kragen och gick ut i ren ilska och grävde bort det mesta utom de levande rosorna...och några av aklejorna... jag gillar dem
Lavendel, maskrosor och några aklejor fick åka skottkärra till komposthögen.
Nu har jag kommit till 1/4 av landet och det känns så bra. Nu ska jag börja om från början med detta land.. Jag tycker att det är svårt att fräscha upp ett helt igenvuxet land. Det blir så mycket rötter kvar och massa gräs som växer upp under plantorna...
Så det får bli 1 års plantor, nya rosor (får flirta med guben) och kanske kanske kanske några lavendel plantor.. Tycker de är så jobbiga att rensa kring...Iallafall de gamla... Men eftersom denna följetong heter "Bland rosor och Lavendel" borde jag ju ha kvar lavendel... Nu kan ju vissa aktörer i följetonger försvinna men då elak är inte denna författare.
Om jag nu lyckas med att fortsätta med landet så ska jag lägga ut kort igen...
Hoppas ni vill fortsätta att läsa denna följetong i år också och pusha på mig lite mera i år så jag blir tvungen att fortsätta...
Ha en underbar sommar!!!!
/Anki