Medlem
Antal inlägg: 182
Medlem nr: 5 189
Vilket är erat favorit godis? Jag blev så hemskt sugen på ett speciellt choklad igår. Men det finns inte längre. Har inte funnits på länge. Det hette "BITTE" och hade brunt papper. Vart tog det vägen? Är det någon som kommer ihåg det? Annars tycker jag om sega bilar och violtabletter (därav "violina" plus att ina var upptaget) och så är jag tokig i grillchips.
PS. Jag gillar riktiga violer också.
--------------------
"Det går inte att vara nere med en ballong" Nalle Puh
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Älskar godis! Allt godis.Godis é gott Favoriter just nu är mintstänger och Polly i blå påse och inte att förglömma grillade marshmallows som det är säsong för just nu. Hmm... lät som jag gjorde reklam för en särdeles delikat grönsaksprimör!! Gott é dé, men fy för tandläkarräkningar Skall nog ut och titta i skåpet om jag har glömt något där!!!!
Biggan
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584
Jag älskar choklad. Gärna nöt- och/eller mandelchoklad. Ferrero Rocher, Ritter sport etc. Förut sålde de Fazer nötchoklad i Sverige men de finns inte längre. Mmmm, vad gott det var!
Sen tycker jag om ne... f'låt ... chokladbollar, havrebollar, arraksbollar etc. etc.
Medlem
Antal inlägg: 67
Medlem nr: 2 857
Min sambo och jag har varit storkonsumenter på smågodis under hela vintern. För en månad sen bestämde vi att det får vara nog. Har istället börjat göra fruktsallad när godistarmen suger som mest. Vilket godis! Härligt gott och man vet dessutom att det är nyttigt. Köpte lite blandgodis till sambon när han fick ryggskott häromveckan. Jag tror vi kastade de sista godisarna för det var så äckligt. Mer fruktsallad till folket, alltså!
Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584
Jag tycker också att det är gott med fruktsallad och det är en jättebra inställning du/ni har men när BEHOVET kommer över en - ja, då är det bara choklad som gäller!
Sen är det inte så ofta som jag slänger mig över choklad utan jag försöker äta nyttigt för det mesta.
Medlem
Antal inlägg: 393
Medlem nr: 5 158
Bara jag läste rubriken på inlägget, blev jag sugen på något gott... jag letade förgäves i skåpet...men till slut fann jag en blockchockladskaka. Ack så gott det smakade med franskt café creme bryggt på mjölk och blockchockladbit i munnen.....
Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552
Choklad är urgott!! Köpte frukt igår, pepino och granatäpplen. Tycker granatäpplen kan vara så goda. Trevlig terapifrukt och pilla med. Pepion höll jag på att slänga i väggen...herregud så vidrigt!! Smakade som melon och jag AVSKYR MELON!! Vet inte varför då det borde vara så gott. Ananas är trevligt att äta. Fruktgodis som ananas i yoghurt är inte illa. Eller nötter!!