CITAT (Felix matte @ 15-05-2005, 00:00)
CITAT (Reserv @ 14-05-2005, 23:53)
Hallååå! var har alla varit när man ska informera sina ungar om bekantskaper på internet? om en tjej lär känna en skitsnygg kille på internet bara för att han mailat en bild på sig själv, tror ni då att det verkligen är han på bilden? Så j**la dum får man bara inte vara. Jag kan sätta ut vilken bild som helst här i erat forum och ni skulle alltså tro att det var jag? Äntligen att det börjar komma fler som ifrågasätter vad "damen"håller på med.
Nämen nu tror jag faktiskt att Solis la in "äkta" bild.
Bara för att det försiggår så mycken jävulsskap och fuffens på nätet så får vi inte helt tappa tron på människan och därmed misstro alla.
Visst har jag undrat och funderat ang Solis men faktiskt så tror jag att hon finns och i denna stund kanske hon sitter i sin lgh i Strängnäs och förundras över reaktioner på sina inlägg.
Den damen eller vad det nu är, är en riktig jävel på att vända kappan efter vinden. Så fort det drar lite så drar hon kappan åt sig och är så jädra len i orden, och när man vänder ryggen till så måttar hon med kniven. Näe, inte en människa som man riktigt vet var man har.