CITAT (mamamaggan @ 10-06-2005, 13:24)
Ja du fruberglund , vet inte om man riktigt kan lita på skatteverkets uträkningsprogam. Vi använde oss också av det och fick faktiskt olika summor som vi skulle betala/få tillbaka. Det hände i o f s bara en gång och sedan fick vi samma summa flera gånger. Den sa att vi båda skulle få c:a 600 kr i rest men häromdagen fick min man 493 kr tillbaka. Fattar ingenting.
Kan man inte skriva ut uträkningssidan för det borde man verkligen göra för att ha som " bevis " när man får beskedet om rest eller tillbaka.
Hur är det med bebisen förresten? Vet att du inte fick sova förut. Har han/hon lugnat ner sig?
Nä, det kan man nog inte i så fall.
Hittade precis deklarationen (1.50 på natten!) och det stämmer nog ändå. Men jag är säker på att det stod 11.000. Ska alltså inte lita på det.
Jodå, jag skrev ut en kvittens men där står inte summa att få tillbaka med. Konstigt.
Jaja...tråkigt att man fått tillbaka "för lite" än det man räknade med men man får väl vara nöjd ändå antar jag. Bara det att man inte kan köpa allt det man räknat med/velat köpa.
Har i alla fall redan beställt min Magic Bullet och igår fick jag hem 10 kubik jord

Jodå, det är bättre med nattstörningarna. Inatt fick jag dock gå upp för jag vaknade med sånt illamående och jätteont i magen, känner mig helt uppsvälld. Tror att jag kanske ätit nåt olämpligt