Medlem
Antal inlägg: 25
Medlem nr: 5 969
Hej igen,
Har jag missuppfattat något?
Jag skriver en fråga och hoppas på svar. Har jag missat någon funktion?
Ganska komplex och stor sajt det här. Verkar trevlig. Men det är lite klurigt att greppa alla funktioner. Är det någon som vill ge lite tips till en ny medlem?
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
hej och välkommen hit först och främst, får du inte ha så bråttom alla är inte bra på allt, och du kommer säkert att få svar så småningom sedan kan det vara bra att titta på dom olika kategorierna så frågan ställs på rätt ställe. alla läser inte småpratsavdelningen denna fråga kan du ställa i träd och buskar, eller i ogräs och skadedjur, men helst bara i en kategori. om den postas i flera kan det vara så att någon sitter i ogräs och letar svar till dej, medans någon redan svarat i träd och buskar men det ger sig med tiden, så hav tröst, svaret lär nog komma. som sagt, välkommen hit
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Antal inlägg: 3 590
Medlem nr: 4 227
Solis är i en klass för sig
Men det finns nog trådar hon inte fått svar på också. Jag blir också lite besviken ibland på att ingen eller få svarar...den frågan är ju viktig just för mig.
Antingen är den inte intressant nog eller så är det ingen som vet...även fast många vet mycket här
Livet är rätt orättvist ibland eller hur
--------------------
Hälsningar, fru Berglund
"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"
Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)
Medlem
Antal inlägg: 5 047
Medlem nr: 3 958
CITAT (fruberglund @ 11-06-2005, 13:57)
Solis är i en klass för sig :D :D
Men det finns nog trådar hon inte fått svar på också. Jag blir också lite besviken ibland på att ingen eller få svarar...den frågan är ju viktig just för mig.
Antingen är den inte intressant nog eller så är det ingen som vet...även fast många vet mycket här
Maten kanske är på väg att ta slut
--------------------
Det är dumt att slänga bort en hel cykel för att det kommit in ett gruskorn i kedjan...
Medlem
Antal inlägg: 1 749
Medlem nr: 5 033
CITAT (ninnisky @ 11-06-2005, 14:17)
CITAT (fruberglund @ 11-06-2005, 13:57)
Solis är i en klass för sig
Maten kanske är på väg att ta slut
Just det:jag är såååå hungrig men ni är såååå snåla som jag tor inte att det är sant
Medlem
Antal inlägg: 4 474
Medlem nr: 2 552
CITAT (Lasse* @ 11-06-2005, 12:31)
Hej igen,
Har jag missuppfattat något?
Jag skriver en fråga och hoppas på svar. Har jag missat någon funktion?
Ganska komplex och stor sajt det här. Verkar trevlig. Men det är lite klurigt att greppa alla funktioner. Är det någon som vill ge lite tips till en ny medlem?
Vänligen,
Lasse
Vad vill du ha svar på då? Kan ge dig vilket svar du vill.
Medlem
Antal inlägg: 9 732
Medlem nr: 22
CITAT (Sulawesii @ 11-06-2005, 12:34)
När det gäller kunskapsfrågor får man nog ge sig till tåls lite grann.
Lasse*, det har jag också undrat, många gånger. När 1070 läser tråd om att Solis erkänner att hon älskar oss allihopa och bara 76 personer läser om Rosor på bar backe, berättar inte det en hel del om trädgårdsintresset och nivån på Odla.nu? Många mycket intressanta diskussioner drunknar och bara försvinner. Synd.