CITAT (Rossi @ 01-08-2005, 16:46)
CITAT (Jill-Ulrika @ 01-08-2005, 16:42)
Gissar att det fanns dem som var tveksamma till att starta en ny avdelning för "djur och natur" också. Men när den väl kom till var det väl få som tyckte det varit en så dum idé iallafall:wub:
Men trots att det ämnet är brett så blev det diskussioner om VAD som fick lov att finnas med där. Jag blev t.ex. lite bortmotad när jag la ut bilder på trädgårdsväxter. Diskussionen blev ungefär som så att ett foto på en näva i min trädgård fick jag inte lägga ut i det forumet men ett foto på en näva i naturen, som tydligen definieras som någonting utanför en hustomt, fick jag lägga ut där. En bild på en hund fick man inte heller ha där men ett rådjur var OK. Förstår du hur jag menar? Det blev lite väl smalt TROTS den breda rubriken.
Ja och där har du ju också ett bra exempel på vad som händer i ett, vad man kan tro är ett brett forum, men som sen visar sig vara mer nischat ändå.
Själv skulle jag önska en ny avdelning för balkongodling. Nu är man ju hänvisad till krukodling och som jag ser det är det väl brett jag menar en stor del inom odling inbegriper ju något stadie av krukodling. Sen minns jag att jag som ny användare i början letade efter avdelningen balkongodling men insåg att jag sen fick nöja mig med det "ack så breda krukodlingsavdelningen" för mitt nyvunna intresse. Visst har det gått bra men jag ser inte att en avdelning till skulle skada.