CITAT (bikiv @ 25-08-2005, 21:13)
Ja, även jag fick fel färg. (Skrivit om det i en annan tråd). Jag fick svar från Odla att man skulle undersöka vad som hänt. Stötte på för några dagar sedan, men har inte hört något!
I dag kom svar:
"Jag har fått svar från leverantören och de bekräftar att vissa liljor de
fått från en en av deras leverantörer har varit fel. Enligt informationen vi
fått ska de byta ut denna leverantör till nästa år men det hjälper tyvärr
inte dig eller andra som redan fått fel sort.
Vi tycker det är tråkigt när det blir så här och tyvärr kan man aldrig
kontrollera att sorterna är rätt förrän de blommar. Jag hoppas vi slipper
liknande fel i framtiden."
Jag blev även erbjuden kompensation!
Juste, tycker jag!
Kan inte vara lätt med leverantörs- och underleverantörskontoll i denna bransch! Har inte tappat förtroendet och kommer fortfarande att beställa från Odla.