|
|
  |
Paranoiatråd, För dig som... |
|
|
|
08-09-2005, 15:25
|

Medlem
Antal inlägg: 1 257
Medlem nr: 3 013

|
brukar titta en extra gång över axeln. Jag tänkte att det kanske skulle vara bra med en tråd för alla med paranoia. I den här tråden kan man diskutera vem som är vem, vem som inte är vem, vem som är flera än två eller kanske ännu fler o s v. Då kanske andra trådar kunde bli lite mer fria från paranoian. Släpp loss din paranoida tendenser!
--------------------
Odlar på taket i zon II
|
|
|
|
|
08-09-2005, 15:41
|
Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292

|
|
|
|
|
birgitek
|
08-09-2005, 15:50
|
Gäster

|
Ingen paranoia eller personlighetsklyvning här. Inga dubbla "nicknamn" eller signarurer heller. Är bara Birgit Ek och det räcker gott.
|
|
|
|
|
08-09-2005, 15:53
|
Medlem
Antal inlägg: 9 297
Medlem nr: 6 292

|
CITAT (birgitek @ 08-09-2005, 16:50) Ingen paranoia eller personlighetsklyvning här. Inga dubbla "nicknamn" eller signarurer heller. Är bara Birgit Ek och det räcker gott. Här likaså:är bara Kyllikki, men var tvungen att byta ifrån Solis till Groowymama och efter det till Silos eftersom jag blev utslängd ifrån Odla på grund av att jag inte skötte mig tidigare.
|
|
|
|
|
08-09-2005, 15:58
|

Medlem
Antal inlägg: 572
Medlem nr: 5 267

|
Jag är definitivt bara jag. Är för lat för att ordna en till signatur. Sen jag jag ju vara lite paranoid och avslöja att jag tror mig veta vem som döljer sig bakom signaturen ordenaire eller vad den nu heter, men det tänker jag inte avslöja för nån, inte ens via pm.
--------------------
Murphys lag: Om något kan gå snett kommer det att gå snett, och vid sämsta möjliga tillfälle.
Murphys femte lag: Om någonting absolut inte kan gå snett, gör det det ändå.
|
|
|
|
|
08-09-2005, 16:01
|

Medlem
Antal inlägg: 1 257
Medlem nr: 3 013

|
CITAT (Latmask @ 08-09-2005, 16:58) Jag är definitivt bara jag. Är för lat för att ordna en till signatur. Sen jag jag ju vara lite paranoid och avslöja att jag tror mig veta vem som döljer sig bakom signaturen ordenaire eller vad den nu heter, men det tänker jag inte avslöja för nån, inte ens via pm.  Du menar väl inte mig! *Superparaniod!*
--------------------
Odlar på taket i zon II
|
|
|
|
|
08-09-2005, 16:50
|
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537

|
Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam  ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få
|
|
|
|
|
08-09-2005, 17:01
|
Medlem
Antal inlägg: 188
Medlem nr: 6 050

|
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 17:50) Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam  ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få  Vet du, du som har både fru och sambo kan väl skänka en av dem till en som är utan?
--------------------
Argumentera aldrig med idioter, de drar ner dig till sin nivå och vinner där på erfarenhet!
|
|
|
|
|
08-09-2005, 17:05
|
Medlem

|
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:01) CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 17:50) Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam  ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få  :wacko: Vet du, du som har både fru och sambo kan väl skänka en av dem till en som är utan?  Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast.......  du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis  På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla.
|
|
|
|
|
08-09-2005, 17:11
|
Medlem

|
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:05) Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred...
--------------------
Argumentera aldrig med idioter, de drar ner dig till sin nivå och vinner där på erfarenhet!
|
|
|
|
|
08-09-2005, 17:13
|
Medlem

|
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:11) CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:05) Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast.......  du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis  :wacko: ;) På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla.  Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred...  Eller så får vi ett tillskott
|
|
|
|
|
08-09-2005, 17:18
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
08-09-2005, 17:20
|
Medlem

|
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:13) CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:11) CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:05) Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred...  Eller så får vi ett tillskott  Ja, vi får väl se hur det blir med den saken... Nu ska jag laga middag.
--------------------
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|