Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

7 sidor V   1 2 3 > »   
          Skriv svarNytt inlägg
          > Paranoiatråd, För dig som...
          Kryddan03
          Inlägg 08-09-2005, 15:25
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 257
          Medlem nr: 3 013

brukar titta en extra gång över axeln.

Jag tänkte att det kanske skulle vara bra med en tråd för alla med paranoia.

I den här tråden kan man diskutera vem som är vem, vem som inte är vem, vem som är flera än två eller kanske ännu fler o s v.

Då kanske andra trådar kunde bli lite mer fria från paranoian.

Släpp loss din paranoida tendenser! laugh.gif

--------------------
          Odlar på taket i zon II

Citera
          yenny
          Inlägg 08-09-2005, 15:36
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 336
          Medlem nr: 5 411

Jag är i alla fall jag... unsure.gif det är jag i alla fall rätt så säker på unsure.gif rolleyes.gif laugh.gif

--------------------
          Mvh Jenny Zon 2-3 sthlm

Citera
          silos
          Inlägg 08-09-2005, 15:41
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Jag är den JAG är och trivs alldeles utmärkt wub.gif

Och jag tror att alla människor i grund och botten vill ha KÄRLEK wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif

Citera
          birgitek
          Inlägg 08-09-2005, 15:50
          Länk hit: #4

Gäster

Ingen paranoia eller personlighetsklyvning här. Inga dubbla "nicknamn" eller signarurer heller.
          Är bara Birgit Ek och det räcker gott.

Citera
          silos
          Inlägg 08-09-2005, 15:53
          Länk hit: #5

Medlem

CITAT (birgitek @ 08-09-2005, 16:50)
          Ingen paranoia eller personlighetsklyvning här. Inga dubbla "nicknamn" eller signarurer heller.
          Är bara Birgit Ek och det räcker gott.

Här likaså:är bara Kyllikki, men var tvungen att byta ifrån Solis till Groowymama och efter det till Silos eftersom jag blev utslängd ifrån Odla på grund av att jag inte skötte mig tidigare.

Citera
          Kryddan03
          Inlägg 08-09-2005, 15:53
          Länk hit: #6

Medlem

Skall väl tillägga för alla eventualiteter att jag kanske själv lider av lite klyvning eftersom Kryddan inte är jag egentligen utan vovven. rolleyes.gif wink.gif

--------------------
          Odlar på taket i zon II

Citera
          silos
          Inlägg 08-09-2005, 15:58
          Länk hit: #7

Medlem

CITAT (Kryddan03 @ 08-09-2005, 16:53)
          Skall väl tillägga för alla eventualiteter att jag kanske själv lider av lite klyvning eftersom Kryddan inte är jag egentligen utan vovven. rolleyes.gif wink.gif

Inom varje människa finns det mängder av olika personligheter:förr i tiden tillät jag min inre clown att vara framme för det mesta biggrin.gif
          Numera är det mitt inre barn som bestämmer och kan bara sägaW O W,OJ OJ OJ vad mitt liv har blivit spännande wub.gif biggrin.gif wub.gif

Citera
          Latmask
          Inlägg 08-09-2005, 15:58
          Länk hit: #8

Medlem
          Antal inlägg: 572
          Medlem nr: 5 267

Jag är definitivt bara jag. Är för lat för att ordna en till signatur. laugh.gif

Sen jag jag ju vara lite paranoid och avslöja att jag tror mig veta vem som döljer sig bakom signaturen ordenaire eller vad den nu heter, men det tänker jag inte avslöja för nån, inte ens via pm. tongue.gif

--------------------
          Murphys lag:
          Om något kan gå snett kommer det att gå snett, och vid sämsta möjliga tillfälle.

Murphys femte lag:
          Om någonting absolut inte kan gå snett, gör det det ändå.

Citera
          Kryddan03
          Inlägg 08-09-2005, 16:01
          Länk hit: #9

Medlem

CITAT (Latmask @ 08-09-2005, 16:58)
          Jag är definitivt bara jag. Är för lat för att ordna en till signatur. laugh.gif

Sen jag jag ju vara lite paranoid och avslöja att jag tror mig veta vem som döljer sig bakom signaturen ordenaire eller vad den nu heter, men det tänker jag inte avslöja för nån, inte ens via pm. tongue.gif

Du menar väl inte mig! *Superparaniod!* laugh.gif

--------------------
          Odlar på taket i zon II

Citera
          AnitaO
          Inlägg 08-09-2005, 16:12
          Länk hit: #10

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

Än så länge är jag bara jag såvitt jag vet rolleyes.gif rolleyes.gif
          Men man borde kanske skaffa ett "alias", verkar ju vara nåt som ligger i tiden laugh.gif

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera
          Sulawesii
          Inlägg 08-09-2005, 16:25
          Länk hit: #11

Medlem
          Antal inlägg: 3 022
          Medlem nr: 2 566

Vem är dooo, vem är jaa? Lustiga chaaraader....

--------------------
          ”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..”
          - Sun Axelsson

user posted image

Citera
          AnitaO
          Inlägg 08-09-2005, 16:39
          Länk hit: #12

Medlem
          Antal inlägg: 7 640
          Medlem nr: 6 109

*sjunger*
          Det finns bara en av mig, och det är jag.
          Det finns bara en av dig, och det är du.
          Det finns bara två av oss, och det är vi .....

--------------------
          user posted image

They say that memories are Golden. Well maybe that is true.
          But I never wanted memories, I only wanted You!

Citera
          Reserv
          Inlägg 08-09-2005, 16:50
          Länk hit: #13

Medlem
          Antal inlägg: 6 877
          Medlem nr: 5 537

Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam mad.gif ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få blink.gif wacko.gif

Citera
          Tropeden
          Inlägg 08-09-2005, 17:01
          Länk hit: #14

Medlem
          Antal inlägg: 188
          Medlem nr: 6 050

CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 17:50)
          Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam mad.gif ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få blink.gif wacko.gif

Vet du, du som har både fru och sambo kan väl skänka en av dem till en som är utan? unsure.gif wink.gif

--------------------
          Argumentera aldrig med idioter, de drar ner dig till sin nivå och vinner där på erfarenhet!

Citera
          Ophelia
          Inlägg 08-09-2005, 17:04
          Länk hit: #15

Medlem
          Antal inlägg: 4 474
          Medlem nr: 2 552

Hmmm...kan ju känna mig lite kluven ibland.... wink.gif

Citera
          Reserv
          Inlägg 08-09-2005, 17:05
          Länk hit: #16

Medlem

CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:01)
          CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 17:50)
          Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet  så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam mad.gif ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få blink.gif  :wacko:

Vet du, du som har både fru och sambo kan väl skänka en av dem till en som är utan? unsure.gif wink.gif

Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast....... wink.gif du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis blink.gif wacko.gif wink.gif På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla. rolleyes.gif

Citera
          Tropeden
          Inlägg 08-09-2005, 17:11
          Länk hit: #17

Medlem

CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:05)
          Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast....... wink.gif du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis blink.gif wacko.gif wink.gif På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla. rolleyes.gif

Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! rolleyes.gif

Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred... biggrin.gif

--------------------
          Argumentera aldrig med idioter, de drar ner dig till sin nivå och vinner där på erfarenhet!

Citera
          Reserv
          Inlägg 08-09-2005, 17:13
          Länk hit: #18

Medlem

CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:11)

Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast....... wink.gif  du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis blink.gif  :wacko:  ;)  På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla. rolleyes.gif

Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! rolleyes.gif

Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred... biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Eller så får vi ett tillskott rolleyes.gif

Citera
          pejori
          Inlägg 08-09-2005, 17:18
          Länk hit: #19

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

CITAT (Ophelia @ 08-09-2005, 18:04)
          Hmmm...kan ju känna mig lite kluven ibland.... wink.gif

såg din bak i djur och natur ophelia laugh.gif laugh.gif laugh.gif
          förstår att du känner dej "kluven" biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera
          Tropeden
          Inlägg 08-09-2005, 17:20
          Länk hit: #20

Medlem

CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:13)
          CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:11)

Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast....... wink.gif  du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis blink.gif  wacko.gif  wink.gif  På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla. rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Eller så får vi ett tillskott rolleyes.gif

Ja, vi får väl se hur det blir med den saken... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nu ska jag laga middag.

--------------------

Citera

7 sidor V   1 2 3 > » 
          Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 00:52

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon