Full version: Paranoiatråd
Sidor: 1, 2, 3
Kryddan03
brukar titta en extra gång över axeln.

Jag tänkte att det kanske skulle vara bra med en tråd för alla med paranoia.

I den här tråden kan man diskutera vem som är vem, vem som inte är vem, vem som är flera än två eller kanske ännu fler o s v.

Då kanske andra trådar kunde bli lite mer fria från paranoian.

Släpp loss din paranoida tendenser! laugh.gif
yenny
Jag är i alla fall jag... unsure.gif det är jag i alla fall rätt så säker på unsure.gif rolleyes.gif laugh.gif
silos
Jag är den JAG är och trivs alldeles utmärkt wub.gif

Och jag tror att alla människor i grund och botten vill ha KÄRLEK wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif wub.gif
birgitek
Ingen paranoia eller personlighetsklyvning här. Inga dubbla "nicknamn" eller signarurer heller.
Är bara Birgit Ek och det räcker gott.
silos
CITAT (birgitek @ 08-09-2005, 16:50)
Ingen paranoia eller personlighetsklyvning här. Inga dubbla "nicknamn" eller signarurer heller.
Är bara Birgit Ek och det räcker gott.

Här likaså:är bara Kyllikki, men var tvungen att byta ifrån Solis till Groowymama och efter det till Silos eftersom jag blev utslängd ifrån Odla på grund av att jag inte skötte mig tidigare.
Kryddan03
Skall väl tillägga för alla eventualiteter att jag kanske själv lider av lite klyvning eftersom Kryddan inte är jag egentligen utan vovven. rolleyes.gif wink.gif
silos
CITAT (Kryddan03 @ 08-09-2005, 16:53)
Skall väl tillägga för alla eventualiteter att jag kanske själv lider av lite klyvning eftersom Kryddan inte är jag egentligen utan vovven. rolleyes.gif wink.gif

Inom varje människa finns det mängder av olika personligheter:förr i tiden tillät jag min inre clown att vara framme för det mesta biggrin.gif
Numera är det mitt inre barn som bestämmer och kan bara sägaW O W,OJ OJ OJ vad mitt liv har blivit spännande wub.gif biggrin.gif wub.gif
Latmask
Jag är definitivt bara jag. Är för lat för att ordna en till signatur. laugh.gif

Sen jag jag ju vara lite paranoid och avslöja att jag tror mig veta vem som döljer sig bakom signaturen ordenaire eller vad den nu heter, men det tänker jag inte avslöja för nån, inte ens via pm. tongue.gif
Kryddan03
CITAT (Latmask @ 08-09-2005, 16:58)
Jag är definitivt bara jag. Är för lat för att ordna en till signatur. laugh.gif

Sen jag jag ju vara lite paranoid och avslöja att jag tror mig veta vem som döljer sig bakom signaturen ordenaire eller vad den nu heter, men det tänker jag inte avslöja för nån, inte ens via pm. tongue.gif

Du menar väl inte mig! *Superparaniod!* laugh.gif
AnitaO
Än så länge är jag bara jag såvitt jag vet rolleyes.gif rolleyes.gif
Men man borde kanske skaffa ett "alias", verkar ju vara nåt som ligger i tiden laugh.gif
Sulawesii
Vem är dooo, vem är jaa? Lustiga chaaraader....
AnitaO
*sjunger*
Det finns bara en av mig, och det är jag.
Det finns bara en av dig, och det är du.
Det finns bara två av oss, och det är vi .....
Reserv
Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam mad.gif ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få blink.gif wacko.gif
Tropeden
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 17:50)
Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam mad.gif ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få blink.gif wacko.gif

Vet du, du som har både fru och sambo kan väl skänka en av dem till en som är utan? unsure.gif wink.gif
Ophelia
Hmmm...kan ju känna mig lite kluven ibland.... wink.gif
Reserv
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:01)
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 17:50)
Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet  så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam mad.gif ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få blink.gif  :wacko:

Vet du, du som har både fru och sambo kan väl skänka en av dem till en som är utan? unsure.gif wink.gif

Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast....... wink.gif du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis blink.gif wacko.gif wink.gif På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla. rolleyes.gif
Tropeden
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:05)
Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast....... wink.gif du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis blink.gif wacko.gif wink.gif På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla. rolleyes.gif

Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! rolleyes.gif

Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred... biggrin.gif
Reserv
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:11)

Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast....... wink.gif  du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis blink.gif  :wacko:  ;)  På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla. rolleyes.gif

Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! rolleyes.gif

Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred... biggrin.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Eller så får vi ett tillskott rolleyes.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 08-09-2005, 18:04)

såg din bak i djur och natur ophelia laugh.gif laugh.gif laugh.gif
förstår att du känner dej "kluven" biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Tropeden
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:13)
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:11)

Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast....... wink.gif  du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis blink.gif  wacko.gif  wink.gif  På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla. rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Eller så får vi ett tillskott rolleyes.gif

Ja, vi får väl se hur det blir med den saken... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nu ska jag laga middag.
Ophelia
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:18)

Letade efter baken där...måste ha tappat den rolleyes.gif

Hoppas det inte var en gräshoppebak!
Reserv
CITAT (Ophelia @ 08-09-2005, 18:23)
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:18)

Letade efter baken där...måste ha tappat den rolleyes.gif

Hoppas det inte var en gräshoppebak!

Kolla flugtråden sidan 3 nästan längst ner laugh.gif laugh.gif
pejori
dobidobido smile.gif smile.gif
känner doften av "nymanglat" biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
Hittar ingen bak.
Magdis
Här är baken!

mulle
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:27)
dobidobido smile.gif  :)
känner doften av "nymanglat" biggrin.gif  :D  :lol:  :lol:

Jag med, tvättstugan är nog i full gång...
I natt ,då jag lämnade forumet, blev det en dubbel whisky och en värktablett för jag hade så ont i handen efter att ha försökt hänga på och läsa ert mangelrally i samma takt som ni skrev. Och ont i magen av allt skratt.
wub.gif
Mulle
Reserv
CITAT (mulle @ 08-09-2005, 18:33)
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:27)
dobidobido smile.gif  smile.gif
känner doften av "nymanglat" biggrin.gif  biggrin.gif  laugh.gif  laugh.gif

Jag med, tvättstugan är nog i full gång...
I natt ,då jag lämnade forumet, blev det en dubbel whisky och en värktablett för jag hade så ont i handen efter att ha försökt hänga på och läsa ert mangelrally i samma takt som ni skrev. Och ont i magen av allt skratt.
wub.gif
Mulle

Själv låg jag med spasmer i händerna, smattrade väl tangentbord i sömnen. tongue.gif
mulle
Hej, jag vill skicka flugan till min man - hur gör jag?
Mulle
mulle
Glöm det , jag kom på det och den flög iväg till Helsingfors!
Mulle
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
den bilden är värkligen underbar laugh.gif laugh.gif laugh.gif
har nästan fått träningsvärk i fingertopparna av allt skrivande smile.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:43)

Hörru Pejori, har du släktdrag med Ordenarie och några till? rolleyes.gif
pejori
har jag stavat fel eller? sad.gif sad.gif
hur menar du nu smile.gif
Reserv
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:46)
har jag stavat fel eller? sad.gif sad.gif
hur menar du nu smile.gif

Jaa, det var just det, det var vÄrkligen felstavat, men det gör inget bara det inte finns vissa släktdrag, för det gör det väll inte? laugh.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
pejori
det kan väll henda att jag har laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Gossen Ruda
Jag är då ensam, det är vi båda två överrens om.

Däremot hade jag en granne tidigare som var övetygad om att ett okänt par huserade i krypgrunden under hans tillbyggnad. Han kunde komma ut mitt i natten, öppna luckan in dit och vråla: Ge er iväg. Samtidigt som han bankade på väggen. Märkligt nog kom det aldrig ut nån.

Efter ett tag insåg jag att det alltid skedde när det blåste så förmodligen var det nån buske som slog mot väggen som fick honom att tro att det var någon under huset. Möjligen förstärkt av mycket alkoholintag, han var i princip aldrig nykter. Så att försöka prata med honom gick inte.

Fast han var aldrig otrevlig, bara lullig. Jobbigast var när han började sjunga: Ta-daj-da-daj-da-daaaa. Alltid samma strof. Efter ett tag blev han ganska gaggig så släktingarna fick in honom på ett sjukhem där han efter nåt år drullade omkull och slog ihjäl sig.

Sen köpte en granne uppåt gatan huset till en dotter som flyttade in efter en grundlig ombyggnad tillsammans med kille och några barn. Dom flyttade vidare något år senare och den andra dottern flyttade in. Tyvärr tillsammans med sin stereo så efter ett tag blev det klagomål både till henne och pappan. Nu är det lugnare men grannförhållandet är lite spänt. tongue.gif

Synd kanske, tidigare i veckan såg jag henne stå med ryggen utåt i den öppna altandörren till synes bara i en t-shirt. En närmare koll avslöjade dock en minimal stringtrosa. rolleyes.gif Rena rama flugbaken. laugh.gif Fast, nej. Bortskämd är bara förnamnet. Kanske bättre att montera en videokamera uppe på taket riktad mot hennes vardagsrumsfönster, det är bara 10 meter mellan husen. laugh.gif
pejori
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif spara kameran till ormgropen istället laugh.gif laugh.gif
Reserv
Härligt med grannarna på avstånd laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ophelia
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 18:32)
Här är baken!

Hmmm...ja vissa ser ju med röven
Reserv
wink.gif Hmm, ögonen i nacken har man juh hört laugh.gif laugh.gif
pejori
CITAT (Ophelia @ 08-09-2005, 19:08)
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 18:32)
Här är baken!

japp...en röv i nätstrumpor med stringtrosa laugh.gif laugh.gif laugh.gif
klockren laugh.gif laugh.gif
Magdis
CITAT (Ophelia @ 08-09-2005, 19:08)

Vaddå? Pratar du om mig? unsure.gif Vaddå paranoid....jag är väl inte paranoid! wacko.gif
Gillan
Ni är bara för härliga.
Jag kan garantera att de som ser mig,
defenitivt skulle säga att jag är två personer.
En, när jag går hemma och dräller och en
helt annan när jag ger mig iväg hemmi-
från blink.gif wub.gif
Reserv
CITAT (Evgeni @ 08-09-2005, 19:23)
Ni är bara för härliga.
Jag kan garantera att de som ser mig,
defenitivt skulle säga att jag är två personer.
En, när jag går hemma och dräller och en
helt annan när jag ger mig iväg hemmi-
från blink.gif wub.gif

Aha, som här då när sambon/frun/älskarinnorna ska iväg, inte samma männska där heller, fast hur ska hon/dom kunna se samma ut och veta vad som är rätt utseende när dom inte vet vem som är vem blink.gif wacko.gif Jädrar, nu tappade jag juh bort mig huh.gif rolleyes.gif
Gillan
Nä, ni kan inte ha det lätt.Ni
måste ju bli scitzofrena allihop wink.gif
jag är i alla fall bara två och min karl
har lärt sig vem som är vem laugh.gif laugh.gif
Reserv
Det börjar nog bli lite trångt i sänghalmen nu, men va´gör väl det, då skrålar jag bara "Gammal man gör så gott han kan, dansar fan så illa, hela kroppen rister han, men än ändan den står stilla" . laugh.gif laugh.gif
Gillan
Tror inte ett ögonblick på att din ända skulle
stå stilla i sänghalmen wink.gif laugh.gif laugh.gif

Nä, nu ska här käkas, magen är tom sad.gif
AnitaO

Treningsverk heter det vel ? laugh.gif
AnitaO
Testar bara gul färg smile.gif
pejori
CITAT (AnitaGg @ 08-09-2005, 19:56)
laugh.gif  :lol:  :lol:
den bilden är värkligen underbar laugh.gif  :lol:  :lol:

Treningsverk heter det vel ? laugh.gif

jajaja...her knusslas inte med bokstäver. biggrin.gif biggrin.gif
men det er än satans massa bökker att håla reda på laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon