|
Full version: Paranoiatråd
Kryddan03
08-09-2005, 15:25
brukar titta en extra gång över axeln. Jag tänkte att det kanske skulle vara bra med en tråd för alla med paranoia. I den här tråden kan man diskutera vem som är vem, vem som inte är vem, vem som är flera än två eller kanske ännu fler o s v. Då kanske andra trådar kunde bli lite mer fria från paranoian. Släpp loss din paranoida tendenser!
birgitek
08-09-2005, 15:50
Ingen paranoia eller personlighetsklyvning här. Inga dubbla "nicknamn" eller signarurer heller. Är bara Birgit Ek och det räcker gott.
CITAT (birgitek @ 08-09-2005, 16:50) Ingen paranoia eller personlighetsklyvning här. Inga dubbla "nicknamn" eller signarurer heller. Är bara Birgit Ek och det räcker gott. Här likaså:är bara Kyllikki, men var tvungen att byta ifrån Solis till Groowymama och efter det till Silos eftersom jag blev utslängd ifrån Odla på grund av att jag inte skötte mig tidigare.
Kryddan03
08-09-2005, 15:53
Skall väl tillägga för alla eventualiteter att jag kanske själv lider av lite klyvning eftersom Kryddan inte är jag egentligen utan vovven.
CITAT (Kryddan03 @ 08-09-2005, 16:53) Skall väl tillägga för alla eventualiteter att jag kanske själv lider av lite klyvning eftersom Kryddan inte är jag egentligen utan vovven.  Inom varje människa finns det mängder av olika personligheter:förr i tiden tillät jag min inre clown att vara framme för det mesta Numera är det mitt inre barn som bestämmer och kan bara sägaW O W,OJ OJ OJ vad mitt liv har blivit spännande
Latmask
08-09-2005, 15:58
Jag är definitivt bara jag. Är för lat för att ordna en till signatur. Sen jag jag ju vara lite paranoid och avslöja att jag tror mig veta vem som döljer sig bakom signaturen ordenaire eller vad den nu heter, men det tänker jag inte avslöja för nån, inte ens via pm.
Kryddan03
08-09-2005, 16:01
CITAT (Latmask @ 08-09-2005, 16:58) Jag är definitivt bara jag. Är för lat för att ordna en till signatur. Sen jag jag ju vara lite paranoid och avslöja att jag tror mig veta vem som döljer sig bakom signaturen ordenaire eller vad den nu heter, men det tänker jag inte avslöja för nån, inte ens via pm.  Du menar väl inte mig! *Superparaniod!*
Än så länge är jag bara jag såvitt jag vet Men man borde kanske skaffa ett "alias", verkar ju vara nåt som ligger i tiden
Sulawesii
08-09-2005, 16:25
Vem är dooo, vem är jaa? Lustiga chaaraader....
*sjunger* Det finns bara en av mig, och det är jag. Det finns bara en av dig, och det är du. Det finns bara två av oss, och det är vi .....
Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam  ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få
Tropeden
08-09-2005, 17:01
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 17:50) Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam  ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få  Vet du, du som har både fru och sambo kan väl skänka en av dem till en som är utan?
Ophelia
08-09-2005, 17:04
Hmmm...kan ju känna mig lite kluven ibland....
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:01) CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 17:50) Paranoia verkar somliga lida av lite tillmans, eller dom kanske inte lider av det, snarare vi som drabbas av paranoian. Men som dom vet så är jag juh sambo med min hjärter dam, gift med Copycat, jag har erbjudande från en mycket sympatisk dam här på forat om jag skulle bli singel och jag har ingen annan användare. Så var det med det, så låter vi bara paranoiafolket få som dom vill så erkänner jag här och nu att jag är bigamist (faen jag som sagt att jag är monogam  ) egentligen så har jag ett kollektiv, det är därför familjen är så stor. Och kanske i framtiden att jag lägger mig till med några älskarinnor härifrån, det finns juh paranoiafolk som är ena jävlar på äktenskapsförmedling (med eller mot ens vilja) så dom kanske kan hjälpa till lite där. Så, nu har vi rett ut det, för det var väl det alla ville veta?Herre jösses, vilka idéer folk kan få  :wacko: Vet du, du som har både fru och sambo kan väl skänka en av dem till en som är utan?  Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast.......  du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis  På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla.
Tropeden
08-09-2005, 17:11
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:05) Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred...
CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:11) CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:05) Om du ber riktigt snällt så kanske "äktenskapsförmedlarna" kan hjälpa dig på traven. Fast.......  du och jag är juh samma så då får du juh båda på sätt och vis  :wacko: ;) På vilket sätt och vis vet juh inte jag då, men det vet nog dom som mixar ihop oss alla.  Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred...  Eller så får vi ett tillskott
Tropeden
08-09-2005, 17:20
CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:13) CITAT (Tropeden @ 08-09-2005, 18:11) CITAT (Reserv @ 08-09-2005, 18:05) Vet du, då har jag ju både fru och sambo och snart också älskarinnor när nu du och jag e samma, så då behöver jag inte längre gnälla om det då. Vad skönt! Jag träffade iförsig en jättegullig tjej i helgen, så om det leder till något kan jag ju ta och krypa ur skinnet på dig så kan du ha din harem i fred...  Eller så får vi ett tillskott  Ja, vi får väl se hur det blir med den saken... Nu ska jag laga middag.
Ophelia
08-09-2005, 17:23
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:18) Letade efter baken där...måste ha tappat den Hoppas det inte var en gräshoppebak!
CITAT (Ophelia @ 08-09-2005, 18:23) CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:18) Letade efter baken där...måste ha tappat den Hoppas det inte var en gräshoppebak! Kolla flugtråden sidan 3 nästan längst ner
Ophelia
08-09-2005, 17:29
Hittar ingen bak.
Här är baken!
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:27) dobidobido  :) känner doften av "nymanglat"  :D :lol: :lol: Jag med, tvättstugan är nog i full gång... I natt ,då jag lämnade forumet, blev det en dubbel whisky och en värktablett för jag hade så ont i handen efter att ha försökt hänga på och läsa ert mangelrally i samma takt som ni skrev. Och ont i magen av allt skratt. Mulle
CITAT (mulle @ 08-09-2005, 18:33) CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:27) Jag med, tvättstugan är nog i full gång... I natt ,då jag lämnade forumet, blev det en dubbel whisky och en värktablett för jag hade så ont i handen efter att ha försökt hänga på och läsa ert mangelrally i samma takt som ni skrev. Och ont i magen av allt skratt. Mulle Själv låg jag med spasmer i händerna, smattrade väl tangentbord i sömnen.
Hej, jag vill skicka flugan till min man - hur gör jag? Mulle
Glöm det , jag kom på det och den flög iväg till Helsingfors! Mulle
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:43) Hörru Pejori, har du släktdrag med Ordenarie och några till?
har jag stavat fel eller? hur menar du nu
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:46) har jag stavat fel eller? hur menar du nu  Jaa, det var just det, det var vÄrkligen felstavat, men det gör inget bara det inte finns vissa släktdrag, för det gör det väll inte?
Gossen Ruda
08-09-2005, 17:58
Jag är då ensam, det är vi båda två överrens om. Däremot hade jag en granne tidigare som var övetygad om att ett okänt par huserade i krypgrunden under hans tillbyggnad. Han kunde komma ut mitt i natten, öppna luckan in dit och vråla: Ge er iväg. Samtidigt som han bankade på väggen. Märkligt nog kom det aldrig ut nån. Efter ett tag insåg jag att det alltid skedde när det blåste så förmodligen var det nån buske som slog mot väggen som fick honom att tro att det var någon under huset. Möjligen förstärkt av mycket alkoholintag, han var i princip aldrig nykter. Så att försöka prata med honom gick inte. Fast han var aldrig otrevlig, bara lullig. Jobbigast var när han började sjunga: Ta-daj-da-daj-da-daaaa. Alltid samma strof. Efter ett tag blev han ganska gaggig så släktingarna fick in honom på ett sjukhem där han efter nåt år drullade omkull och slog ihjäl sig. Sen köpte en granne uppåt gatan huset till en dotter som flyttade in efter en grundlig ombyggnad tillsammans med kille och några barn. Dom flyttade vidare något år senare och den andra dottern flyttade in. Tyvärr tillsammans med sin stereo så efter ett tag blev det klagomål både till henne och pappan. Nu är det lugnare men grannförhållandet är lite spänt.  Synd kanske, tidigare i veckan såg jag henne stå med ryggen utåt i den öppna altandörren till synes bara i en t-shirt. En närmare koll avslöjade dock en minimal stringtrosa.  Rena rama flugbaken.  Fast, nej. Bortskämd är bara förnamnet. Kanske bättre att montera en videokamera uppe på taket riktad mot hennes vardagsrumsfönster, det är bara 10 meter mellan husen.
Ophelia
08-09-2005, 18:08
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 18:32) Här är baken!  Hmmm...ja vissa ser ju med röven
CITAT (Ophelia @ 08-09-2005, 19:08) CITAT (Norrbottens-Magdis @ 08-09-2005, 18:32) Här är baken!  Hmmm...ja vissa ser ju med röven japp...en röv i nätstrumpor med stringtrosa klockren
CITAT (Ophelia @ 08-09-2005, 19:08) Hmmm...ja vissa ser ju med röven Vaddå? Pratar du om mig?  Vaddå paranoid....jag är väl inte paranoid!
Ni är bara för härliga. Jag kan garantera att de som ser mig, defenitivt skulle säga att jag är två personer. En, när jag går hemma och dräller och en helt annan när jag ger mig iväg hemmi- från
CITAT (Evgeni @ 08-09-2005, 19:23) Ni är bara för härliga. Jag kan garantera att de som ser mig, defenitivt skulle säga att jag är två personer. En, när jag går hemma och dräller och en helt annan när jag ger mig iväg hemmi- från  Aha, som här då när sambon/frun/älskarinnorna ska iväg, inte samma männska där heller, fast hur ska hon/dom kunna se samma ut och veta vad som är rätt utseende när dom inte vet vem som är vem  Jädrar, nu tappade jag juh bort mig
Nä, ni kan inte ha det lätt.Ni måste ju bli scitzofrena allihop jag är i alla fall bara två och min karl har lärt sig vem som är vem
Det börjar nog bli lite trångt i sänghalmen nu, men va´gör väl det, då skrålar jag bara "Gammal man gör så gott han kan, dansar fan så illa, hela kroppen rister han, men än ändan den står stilla" .
Tror inte ett ögonblick på att din ända skulle stå stilla i sänghalmen Nä, nu ska här käkas, magen är tom
CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:43) Treningsverk heter det vel ?
Testar bara gul färg
CITAT (AnitaGg @ 08-09-2005, 19:56) CITAT (pejori @ 08-09-2005, 18:43)  :lol: :lol: den bilden är värkligen underbar  :lol: :lol: har nästan fått träningsvärk i fingertopparna av allt skrivande  Treningsverk heter det vel ?  jajaja...her knusslas inte med bokstäver. men det er än satans massa bökker att håla reda på
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|