Medlem
Antal inlägg: 703
Medlem nr: 3 971
Idag har jag skickat in ansökan till trädgårdsmästarprogrammet på högskolan här i Gävle.. är en av mina drömmar att få jobba med trädgård.. så snälla.. håll tummarna för mig nu att jag kommer in
Medlem
Antal inlägg: 8 260
Medlem nr: 6 231
CITAT (flower @ 12-09-2005, 17:02)
Idag har jag skickat in ansökan till trädgårdsmästarprogrammet på högskolan här i Gävle.. är en av mina drömmar att få jobba med trädgård.. så snälla.. håll tummarna för mig nu att jag kommer in
*håller tummarna*
Hoppas du kommer in. Det är alltid roligt att få chansen att förverkliga sina drömmar
--------------------
"Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi
Medlem
Antal inlägg: 270
Medlem nr: 6 074
Jag är säker på att du kommer in . Bli övertygat om att du kommer in, Du vet att du skapar din framtid genom dina tankar . Så tänk att du redan är antagen .
Du skapar din framtid själv. så det gäller att veta vad du vill..
Medlem
Antal inlägg: 703
Medlem nr: 3 971
tänkte bara tala om att jag har blivit utvald att få komma på intervju och att göra ett arbetsprov på Wij.. alla era tummar har hjälpt mig hit.. Får väl se om jag tar mig hela vägen fram till att bli en av de 25 blivande trädgårdsmästarna.. hälsningar en överlycklig Anna