Medlem
Antal inlägg: 367
Medlem nr: 6 572
Och jag är så glatt överraskad Jag har bara sett "levande" caudatablommor en gång tidigare (åkte sammanlagt nästan 40 mil t o r för att få titta på den är man knäpp eller, nåja det fanns ett aaantal andra hoyor också att titta på.... ). Den gången blev jag nästan besviken för jag tyckte blomman var så förskräckligt liten, men mina är nästan 1,5 cm Det finns flera olika caudator så jag är glad att min hade förhållandevis stora blommor Dessutom är en ny blomklase på gång Idag är det extra kul med hoyor!!!!!
Medlem
Ja, jag gillar caudatans "spret". Har köpt en stickling av en annan klon (eller vad det heter ) som har ännu längre strån. Men den är bara en liten, liten stickling än så den får ja nog vänta på... Men denna som slog ut idag är bara ett år gammal så det gick fortare än jag trodde
Medlem
Antal inlägg: 5 649
Medlem nr: 208
men hjääälp varför gör ni mej detta underbara små hoyor jag ska genast önska mej massor Lotta15´0 jag har lånat din bild o klistrat in den här hoppas att de inte gör nåt för en sådan önskar jag mej hett nu
--------------------
lev idag imorrn kan de vara försent min hemsida yla oldwolfie
Medlem
CITAT (oldwolfie @ 03-10-2005, 12:35)
men hjääälp varför gör ni mej detta underbara små hoyor jag ska genast önska mej massor Lotta15´0 jag har lånat din bild o klistrat in den här hoppas att de inte gör nåt för en sådan önskar jag mej hett nu