Jag vet inte om det blir dyrt, vill inte veta

. Men rummet som jag har till övervintring (första året i år) är isolerat så det är nog inte så farligt. Kommer nog att sätta igån växthuset i mars/april när det inte längre går att röra sig i övervintringsrummet (svårt redan nu tycker jag)

´
Perennerna hamnar nog i bänk för att jag inte vet var jag ska göra av dem, måste gräva nya rabatter först eller göra om de få jag har, jag är en sommarblomstjej mest, eller var det grönsaker eller.....
Jag tycker nog mest att dra upp dem, att ta hand om dem sedan är inte lika viktigt/roligt än, jag har inte lärt mig att komponera en snygg perennarabatt ännu, men det hinns med i framtiden
Nu har jag nog 6 perennasådder som jag väntar på och de enda som kommit är någon sorts riddarsporrar från Impecta. De andra har jag fått ta till kyla på, för de vill inte riktigt komma upp.
Pelargonerna och Narcisstobaken har börjat gro, så snart är det dags för omskolningar. Tänk vilken tur vi har som tycker om trädgårdar, alltid finns det något att göra, om inte fysiskt så psykiskt, planeringen är lika rolig tycker jag
Kramsar Magda