Medlem
Antal inlägg: 267
Medlem nr: 6 139
Hej hopp ett rätt så trevligt besvär jag har hehe min LASIANTHA som jag köpte i höstas blommade i Feb och nu har den satt blommor i samma ( vad man nu kallar det igen ) som den andra blomman satt i den växer ju inte så fort nu när den blommar så jag undar om jag ska ta bort blomman och låta den få växa på sig lite ??? eller växer den lika fort med blomma som utan och stör jag något viktigt om jag tar bort blomman innan den blommar ?? den är inte så stor än
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
nu börjar jag hitta knoppar på flera hoyor... silver pink...purpurea fusca...kerrii....diptera....neoebudica..... och min imperialis förstås, som jag vaktar med taggtråd och älgstudsare
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
Lyllo du jag låter den vara kvar då hehe vill ju även se blomman igen den va ju så grymt härligt speciell och fluffig
Alla mina andra hoyor tror jag väntar in solen , straffet med att bo i norr antar jag. Är lite osäker om jag ska plantera om dom eller om jag ska avakta till nästa vår haha jag är så lat
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
CITAT (Annelie32 @ 30-03-2006, 19:17)
Lyllo du jag låter den vara kvar då hehe vill ju även se blomman igen den va ju så grymt härligt speciell och fluffig
Alla mina andra hoyor tror jag väntar in solen , straffet med att bo i norr antar jag. Är lite osäker om jag ska plantera om dom eller om jag ska avakta till nästa vår haha jag är så lat
jag planterar inte nu...bara ökar med näringen .....då kom dom
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
hmm tror jag ska plåga dom tills efter påsk sedan kanske ge dom lite näring och en dusch så kanske jag blir populär bland mina hoyor värt att prova iaf