Medlem
Antal inlägg: 3 145
Medlem nr: 7 103
När jag är på en sida och klickar på en länk så kommer alltid den nya sidan upp i litet format, så jag måste klicka uppe i högra hörnet för att göra sidan helskärms stor. Så är det också om jag går in i album här på odla. Tidigare blev det helskärm direkt, var har jag lyckats ändra på det? Hur gör jag för att ändra tillbaka?
Medlem
Jag testade lite också, med blandat resultat. Sonen brukar spela spel på bolibompas sida och då går det fortfarande int att öka sidans storlek. Varken genom att dra eller klicka uppe i högra hörnet! Ska kanske vara så där då?
Medlem
Antal inlägg: 300
Medlem nr: 5 741
Pröva detta:
Dra ut det fönster som öppnats i mindre storlek till full storlek. Växla över till det ursprungliga fönstret och stäng det via Arkiv - Stäng. Gör sedan samma med det fönster du drog ut till full storlek, alltså Arkiv - Stäng. Kan behöva upprepas för att Windows ska förstå vad du vill.
Det verkar fungera även efter att man har stängt Internet Explorer. Huruvida det sparas även när man startar om datorn har jag inte prövat.
Medlem
Antal inlägg: 5 336
Medlem nr: 5 411
hi hi... snacka om att vara insnöad i krukväxt världen...jag hoppades det skulle handla om tipps att få större fönster eller åtminstone tipps på hur man får bättre platts med sina krukväxter ( läs hoyor)
Medlem
CITAT (yenny @ 26-04-2006, 12:05)
hi hi... snacka om att vara insnöad i krukväxt världen...jag hoppades det skulle handla om tipps att få större fönster eller åtminstone tipps på hur man får bättre platts med sina krukväxter ( läs hoyor)