Medlem
Antal inlägg: 23 015
Medlem nr: 6 358
tryck på denna ikonen på sidan Album sen skpar du ett album . coh sen lägger duupp bilden från datan . har du för står bild går du in i paint och min ska storleken under 99% ska dte vara .
hoppas dte hjälper dig annars så får nån annan förklara bättre
jag provar igen och hoppas att ni får fram en bild här på min yucca palm.... jag är så dålig på sånt här...
du ska inte trycka på länk...du ska trycka på bild.... först öppnar du bilden och högerklickar...välj.."egenskaper" och kopiera adressen...sen klickar du på bild och kopierar in adressen där....ta bort det första HTTP som står i rutan först... PÅ´t igen cedes
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
jag provar igen och hoppas att ni får fram en bild här på min yucca palm.... jag är så dålig på sånt här...
Om bilden ligger ute på nätet kan den ofta länkas hit.
Sätt pilen på bilden och högerklicka på musen, under egenskaper hittar du bildadressen (slutar ofta på .jpg), kopiera denna adress. Klicka på bildknappen här i forumet där du skriver ditt meddelande och klistra in adressen i rutan som dyker upp.
--------------------
Mvh Åsa
Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)
Medlem
Antal inlägg: 25
Medlem nr: 7 274
Ni tror inte det är början till luftrötter då? Min ena yucca fick semestra i växthuset med optimala betingelser, den utvecklade något liknande på stammen, det har den aldrig gjort förut..
Medlem
Antal inlägg: 1 177
Medlem nr: 3 968
Det fanns visst en bild till där... Den ser verkligen inte pigg ut din yuccapalm... Vad som är felet vet jag inte men det ser ut som den blöder, ja. Har du noterat några djur i jorden?
--------------------
"Det finns inget problem som är så litet att det inte går att blåsa upp till orimliga proportioner." Citat från Lena:-) här på Odla
Medlem
Antal inlägg: 34
Medlem nr: 7 193
CITAT (Airamya @ 21-04-2007, 09:00)
Det fanns visst en bild till där... Den ser verkligen inte pigg ut din yuccapalm... Vad som är felet vet jag inte men det ser ut som den blöder, ja. Har du noterat några djur i jorden?
Nej inga djur vad jag vet... men det började lukta så illa så jag har nu slängt palmen... det gick inte att ha den inomhus... hur har ni hittat mina bilder?
--------------------
Bor i villa, så tomten behöver mycket tips och hjälp *ler*
Medlem
Antal inlägg: 1 177
Medlem nr: 3 968
CITAT (cedes @ 21-04-2007, 23:57)
hur har ni hittat mina bilder?
Via länken du lade in i början. Länken var felaktig men det var inte så svårt att lista ut hur den egentligen skulle vara och på så vis hitta dit. Och där fanns ju dina bilder, så vi har helt enkelt 'snott' dem därifrån (länkat till dem).
--------------------
"Det finns inget problem som är så litet att det inte går att blåsa upp till orimliga proportioner." Citat från Lena:-) här på Odla