Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Kunde inte låta bli.., att gå på mellandagsrea..
          Kryddgården
          Inlägg 28-12-2006, 13:57
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 11
          Medlem nr: 5 747

Var ute och surfade runt och hamnade här, http://www.buxus.se. De har mellandsgsrea och gratis frakt så jag köpte på mig en hel del. Någon annan som fyndat?

Citera
          fruberglund
          Inlägg 28-12-2006, 16:50
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

Japp, trädgårdsväskan och lite fröer blev det, kommer nog imorgon om posten gör sitt jobb smile.gif

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera
          Floppy
          Inlägg 28-12-2006, 20:54
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 1 730
          Medlem nr: 5 838

Baaaaa.... ohmy.gif ...nu ryckte det så där konstigt i fingrarna igen... men den här gången kostade ryckningarna 'bara' 78Kr med rabatten avdragen...
          muttrar för mig själv *nästa gång är det fingrarna som blir avdraget och inte rabatten*... mad.gif rolleyes.gif tongue.gif wub.gif

--------------------
          Kladdar och kletar i zon 4

Citera
          AndreasBlomquist
          Inlägg 29-12-2006, 14:56
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 1 237
          Medlem nr: 4 935

Kul att ni är ett par härifrån som har uppmärksammat vår mellandagsrea!

fruberglund, ditt paket skickades ju iväg redan den 27:e så jag hade ju gissat på att du hade fått det igår. Hoppas verkligen Posten kommer med det till dig idag nu då!

--------------------

Citera
          Betty
          Inlägg 29-12-2006, 15:07
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 14 536
          Medlem nr: 14

Kunde inte heller låta bli att beställa. smile.gif Gjorde min beställning sent igår kväll och fick ett mail idag att varorna är på väg - Verkar vara snabba ryck hos er! biggrin.gif Ser fram emot att få paketet om några dar! smile.gif

--------------------
          Norrbottenskusten zon 5-6

Citera
          fruberglund
          Inlägg 29-12-2006, 16:15
          Länk hit: #6

Medlem
          Antal inlägg: 3 590
          Medlem nr: 4 227

CITAT (AndreasBlomquist @ 29-12-2006, 14:56)
          Kul att ni är ett par härifrån som har uppmärksammat vår mellandagsrea!

fruberglund, ditt paket skickades ju iväg redan den 27:e så jag hade ju gissat på att du hade fått det igår. Hoppas verkligen Posten kommer med det till dig idag nu då!

Fick mitt paket idag! En eloge för mycket snabb frakt och bra kundservice.

Trädgårdsväskan var inte så stor som den ser ut på bilden men den var mycket vidare än jag trodde, att den räcker till är nog inga problem. Verkade vara jättebra material också, den blir jag nog nöjd med till sommaren biggrin.gif

Fröna blir det till att så snart och duschgrejerna blir bra till frösådderna smile.gif Är nöjd med allt.

--------------------
          Hälsningar, fru Berglund

"Just remember in the winter, far beneath the bitter snows
          lies the seed that with the sun's love, in the spring becomes the rose!"

Min trädgårdshemsida (hemsidan är nere för tilllfället men kommer snart tillbaka med ny och förbättrad design!)

Citera
          AndreasBlomquist
          Inlägg 29-12-2006, 18:22
          Länk hit: #7

Medlem
          Antal inlägg: 1 237
          Medlem nr: 4 935

CITAT (Betty @ 29-12-2006, 16:07)
          Kunde inte heller låta bli att beställa. smile.gif Gjorde min beställning sent igår kväll och fick ett mail idag att varorna är på väg - Verkar vara snabba ryck hos er! biggrin.gif Ser fram emot att få paketet om några dar! smile.gif

Ja, vårt mål är alltid att skicka varorna samma dag som vi får beställningen eller betalningen beroende på betalsätt.

Hoppas du får dina saker snart och att du blir nöjd!

fruberglund, botten är ju vattentät och det övriga materialet är avstötande mot fukt och jord, vilket är perfekt när man är ute i trädgården och planterar.

--------------------

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 05-08-2025, 15:50

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon