Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
nu är jag nyfiken i en strut vad är det för bebis
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh avis
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
Alba Om du dokumenterar noga (så datum, temperatur, grotid m.m.) och sparar bilderna så kan du lägga in ditt "så råd" på AoT. Då kan andra få hjälp av dig när de skall så Vill du sedan komplettera med en bild på fröna....så kan jag 'bidra' med det.
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 4 173
Medlem nr: 2 369
Grattis Alba! Alltid lika kul när de sticker upp lilla hättan! I fjol grodde mina på 8 dagar, temperatur minns jag inte, men troligen stod dom på värmegolvet i badrummet, och 3 av 7 grodde. Dottern fick en till sin balkong, där den också dog samma år ....
Medlem
CITAT (malin72 @ 10-02-2007, 16:16)
åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh avis
Om du vill ha kan jag fixa 'Vit' men vill du ha blå kan jag inte lova 'rotad' utan det kan bli så att du får ta 'orotad'..........det är lixom en del andra plantor som står på 'rotning' i kuvösen..........Hur många Pepino vill du ha? det är 2-3 små plantor i varje kub........Bra att veta inför resan till STLM
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
nu längtar jag ännu mer till mässan den blå är jag förälskad i så en kub måste ju räcka eftersom att radhus tomten kommer ju bli överfull som det är nu mina sådder av gyllenbär och pepino och tomat är väl det som får plats
men hur har du dina pepino kan ju bara antingen sätta i mark eller stora krukor,vad är bäst för dom
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Jag har mina i stora krukor De vill ju gärna ha lite varmt och det blir ju 'varmare' i krukor inbillar jag mig. Sedan är det ju lättare också att flytta dem om man vill
--------------------
Medlem
CITAT (Hamilton @ 11-02-2007, 08:10)
Jag har mina i stora krukor De vill ju gärna ha lite varmt och det blir ju 'varmare' i krukor inbillar jag mig. Sedan är det ju lättare också att flytta dem om man vill
vad bra det var var jag tänkte
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif