Medlem
Antal inlägg: 39
Medlem nr: 1 860
Vi har i flera år gett vår katt en dos av kattvitaminer, VitaBe tror jag den heter, från Catman. Nu verkar denna inte längre gå att uppbringa här i Jönköping... Iallafall inte i nån av alla de affärer jag besökt. Nån som vet om man kan beställa VitaBe på internet, helst den stora burken? Har inte lyckats googla fram något.
Medlem
Antal inlägg: 39
Medlem nr: 1 860
Den innehåller: Vitamin B1, 2, 3, 4, Vitamin E, Niacin Katten älskar! Hittade nu några ställen på nätet som säljer, men tycker det var dyrt. Fattar inte varför de har tatt bort produkten i alla butiker här i byn
Medlem
Antal inlägg: 2 911
Medlem nr: 6 274
Ah, då var det inte bara vitamin B. Men jag tycker ändå du kan prova med Jästextabletter, katten kanske tycker det är lika gott. Om du har tur. Det är hur som helst nyttigt för pälsen.
--------------------
Don't argue with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience.
Medlem
Antal inlägg: 307
Medlem nr: 4 025
Här brukar det finnas i de flesta välsorterade matbutikerna och även i djuraffärerna. Netto hade extrapris på just ViteBe förra veckan kostade 15 kronor för en liten kartong. Vet ju inte om de har kvar även den här veckan men det skadar kanske inte att kolla?