Medlem
Antal inlägg: 1
Medlem nr: 9 129
Funderar på att skicka honom på en hortonomutbildning,så att man iallafall får lite nytta av den lilla fan. Han har fått för sig att våran gräsmatta tillhör honom och tror att jag ska jaga honom så fort han har "stulit"en tuva gräs.Han vill också hjälpa till när vi ansar rabbatterna,då gräver han gärna hål där vi precis färdigtställt allt så att det är snyggt och perfekt.Vidare har han en förkärlek att springa iväg(tomten är 20x60 meter) med grenarna jag just beskurit.Trisst är också att han gräver ner "SINA GODSAKER"i mattes krukor i uterummet.Men det positiva är att han häller hararna i schack. Nu när vi har snö så tror han att jag ska jaga honom för att tagit den vita gräsmattan. É det någon som vill låna en terrier?
Medlem
Antal inlägg: 443
Medlem nr: 6 354
Terriers är ju sååå härliga . Det är ju liv i de rackarna. Men du får behålla trädgårdsmästar-varianten själv! Jag vill gärna har den hortonomutbildade
Medlem
Antal inlägg: 199
Medlem nr: 9 159
terriern är en grythund,tycker om att jaga o gräva efter byte,min hund gör så också,långa promenader gör dock att hon inte orkar busa så mycket......tips :Jane Fenells böcker om hundar är bra !