JÄTTETACK Stintan 43.
Precis den skylten, jag satt jättlänge igår kväll och sökte trädgårdsbutiker på nätet, på alla möjliga olika söknamn, men denna sida hittade jag inte, nu blev det iof lite farligt här, för de har ju inte bara plantskyltarna utan VÄLDIGT mycket annat snyggt ! Men tyvärr är de slut i lager hos dem med, jag kunde inte hålla mig igår så jag beställde de 3 skyltar de hade kvar på Cosas (deras kostade 20 kr/st Fridas 15:-/st), sen hade Cosas en annan lite enklare variant, för 10 kr/st så jag kompletterade med dem, tyvärr blev det lite dyrt med frakt och faktura kostnad, det kostade 100 kr att få hem grejorna (läste inte villkoren så noga), man kan ju betala i förskott, men jag gillar inte det när jag handlar via nätet, vill först få hem grejorna.
Alba
visst är det härligt med " vill-ha" så här på våren, kronan med liljan på har jag sett i andra utföranden, och då har de ställt den över någon blomma på ett fat, eller i en kruka, det är jättesnyggt, denna hade dessutom ett väldigt bra pris, de jag sett har kostat närmare och över 300 kr.
Ännu en gång TACK Stintan 43, för tipset om denna sida, den hamnar som en favorit på min dator!
Snillan
|