Medlem
Antal inlägg: 400
Medlem nr: 6 987
En halvtimme efter mailet om erbjudandet skickats ut så hade mina fingrar knapprat hej vilt på tangentbordet och jag ska inom kort bli ägare till nya underbara växter!!!
Så jag säger HURRA för att jag fick en sådan bra start på dagen, för vem blir inte glad av fina billiga blommor?
Medlem
Antal inlägg: 4 431
Medlem nr: 72
Ja, det är inte klokt vad snabbt fingrarna kan jobba ibland mina jobbade på med tangenterna för drygt 400:- fast jag vet inte riktigt hur det gick till
Medlem
Antal inlägg: 170
Medlem nr: 1 185
Tänk, mina fingrar gjorde också likadant Klickades på en massa men slutade med att jag sansade mig tog bort en hög med växter & beställde de 3 pionerna. ÄLSKAR PIONER!!!
Medlem
Antal inlägg: 3 767
Medlem nr: 5 714
....och jag skyndade mig att radera mailet! Jag har nog svårt att hitta plats till allt som jag sått
Rabatter är för mig är något jag måste ha för att göra av frösådderna nån´stans (tror jag)
/Anki
--------------------
Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus Zon 4-5 Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;) "Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton
Medlem
Antal inlägg: 556
Medlem nr: 7 452
Hittade också godbitar .... men dröm om min förvåning när jag lyckades överraska mej själv och hålla fingrarna i styr med hjälp av mutan att jag ska till Örebro i morgon - å vem vet vad jag kanske hittar där .... men när jag kommer hem ...
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag såg det igår när det kom men har nu glömt det tills mässan är gjord blev inte ett dugg påmind nu men jag ska hålla mig
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 400
Medlem nr: 6 987
CITAT (Ung_trädgårdsfantast @ 23-03-2007, 17:41)
Går det att beställa till Finland också..?
Denna infon hittade jag på deras hemsida: "Vid utlandsbeställningar kontakta butiken@odla.nu för information om fraktkostnad och leverans. " - Hoppas det kan vara till hjälp!
Medlem
CITAT (kerstin z5-6 @ 23-03-2007, 22:26)
jag avstod .. så ståndaktig sååå
Att datorn gjort en beställning på rosor idag är faktiskt inget jag har makt över
men kom på en sak...hur ska det gå att hålla fingrarna i styr efter att ha lyssnat på rosföredraget sen då
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
CITAT (kerstin z5-6 @ 23-03-2007, 22:48)
Kommer kanske att gå dåligt -datorvirus smittar ..
ja jag vet då inte hur jag ska klara mig från smittan...har ju faktiskt känt mig rätt lätt smittad och sjuk sen jag hittade hit
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 104
Medlem nr: 7 472
Nix pix kunde inte hålla fingrarna i styr fattar inte varför...det blev en(hel)del...tur att maken inte ser,annars så men det är bara att vara cool och förneka all inblandning...tur han jobbar om dagarna när paketen kommer