Medlem
Antal inlägg: 2 001
Medlem nr: 662
Jag hade tänkte beställa lite lök från http://www.eurobulb.nl/. De har bra priser och fri frakt. De har en minimiköpgräns på 40 €, och så mycket hade jag inte tänkt köpa. Någon/några som är intresserade av att köpa lite lök? Frakten oss emellan delar vi på, det blir rättvisast så.
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jag är lite kluven.....beställde mycket från dom förra vintern så det är därför jag inte svarat dig..vill men ändå hm...även jag är jätte nöjd med det jag satte från dom sitter och velar
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
men erik om vi skulle sambeställa så kostar det ju ändå massor för mig att ta hem lökarna från dig....jag menar det blir inga små paket,en sort kommer ju oftast i 10 stora lökar det är ju inte direkt så att vi kan ta en sväng runt hörnet och dela ut lökarna så nä tyvärr så hoppas jag nog över iår även fast jag nu suttit på deras sida i ett par timmar som jag brukar göra(fastnar lätt där inne)
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
CITAT (e_sedell @ 22-10-2007, 22:55)
Självklart hade vi delat på den kostnaden. Det är ju fraktfritt från dem.
när jag beställde från dom var det frakt fritt när man köpte för 900 kr är det ändrat
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif