Medlem
Antal inlägg: 3
Medlem nr: 12 970
Jisses vad de händer saker här... Hinner inte med så mycke mer idag... Ska försöka fixa en presentation lite senare... Här verkar de va kul!!!
Om de är någon som undrar vem lilla ja è så maila eller så kan säkert någon annan från de NY/gamla forumet AOT berätta!!! Må gott på er/ Vi synes definitift mer...
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
hej och välkommen hit
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 3 807
Medlem nr: 29
CITAT (Kenneth T I gbg @ 23-10-2007, 21:49)
Om de är någon som undrar vem lilla ja è så maila eller så kan säkert någon annan från de NY/gamla forumet AOT berätta!!! Må gott på er/ Vi synes definitift mer...
Skriv gärna i din profil lite om dig så kan alla som är intresserade läsa vem du är m.m. Välkommen hit förresten.
Medlem
Antal inlägg: 6 240
Medlem nr: 6 755
Hej Kenneth! Säger välkommen jag också! Vi är ju många AoTare som landat här nu. Jag har väl varit här lite före "Big Bang" på AoT och jag måste säga att det är gôrtrevligt här också! Hälsa Gunnar! Och ge honom lite god ost, det gillar han säkert.
Medlem
Antal inlägg: 3 145
Medlem nr: 7 103
CITAT (Kenneth T I gbg @ 23-10-2007, 21:49)
Jisses vad de händer saker här... Hinner inte med så mycke mer idag... Ska försöka fixa en presentation lite senare... Här verkar de va kul!!!
Välkomen! Berätta gärna här vem du är istället! (eller i din profil som någon annan nämnde)