mm, kanske hoppas de att man aldrig använder checken.......
Här är ditt svar! Nedanför kan du se din konversation med kundservice. Det senaste svaret visas överst.
Fråga 2008-04-25 09:15 Hej Ni slarvade bort mina mejl. Jag fick en rabattcheck på 200kr.
Jag frågade Telia om detta...........
Ett väldigt snålt erbjudande. Jag behöver inte handla skarvsladdar och annat onödigt i teliabutiken.
Nu vill jag ha dessa 200kr som kompensation på mitt tel abonemang xxxxxxxx eller xxxxxxx
Svara inte bara NEJ. Betänk att jag är förkrossad och sur över erat magra erbjudande.
Tänk efter 1 eller 2 gånger och gör som jag önskar.
Stor aktieägare
Tala gärna om vad du tycker om svaret genom att trycka på någon av knapparna.
Ditt ärende har ärendenummer: Svar
Hej! Tack för din förfrågan.
Enligt allmäna villkor för bredband utgår normalt inte någon kompensation för extratjänster som ingår i den ordinarie tjänsten, så som e-post. Vi har valt att kompensera de kunder som drabbats eftersom det gällde så pass många.
Jag har vidarebefordrat ditt meddelande till en reklamationshandläggare som kommer att kontakta dig, eftersom du inte känner dig nöjd med den kompensation vi erbjudit.
Med vänlig hälsning
Sandra Kjellin Telia Kundservice
Anser du att vi har förstått din fråga?
Jag blir så matt av att läsa just detta ---------Enligt allmäna villkor för bredband utgår normalt inte någon kompensation för extratjänster som ingår i den ordinarie tjänsten, så som e-post. Vi har valt att kompensera de kunder som drabbats eftersom det gällde så pass många. ---------
Ja men vafan, är e-post bara nått obetydligt bihang? Så som e-post skriver du, vad mer kan vara lite så där oviktigt som ni anser.?
Redigerat av Thomas Wahlqvist: 25-04-2008, 10:33
|