Medlem
Antal inlägg: 302
Medlem nr: 5 876
Fast skämt åsido borde män faktiskt undersöka sina testiklar en gång i månaden, precis som kvinnor bör känna igenom brösten. Testikelcancer är den vanligaste cancerformen hos män i 20-40-årsåldern - bara i min bekantskapskrets vet jag två som drabbats med en eller två förlorade kulor som följd. Inte så kul det heller.
Dock behöver man ju kanske inte klämma fast juvelerna mellan metallplattor på det där viset!
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Den bilden var kul Alba
Vadååå klämma fast juvelerna Fru fet?................vi får ju klämma fast våra, och det är minsann inte så skön det heller I övrigt har du alldeles rätt
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Medlem
Antal inlägg: 2 745
Medlem nr: 882
CITAT (Gillan @ 14-05-2008, 14:32)
Den bilden var kul Alba
Vadååå klämma fast juvelerna Fru fet?................vi får ju klämma fast våra, och det är minsann inte så skön det heller I övrigt har du alldeles rätt
JO tack du... när maken ser att man går och lyfter tröjan från brösten så brukar han fråga ifall jag inte hade jämna pengar till parkeringsatuomaten så dom spände fjärern i råttfällan lite hårdare som hämnd.